Haluaisin puettaa joitain henkilöitä. Näen mielessäni miltä he näyttävät kun valitsen heille vaatteet
Kommentit (15)
En pidä siitä yhdestä suosikkipaidasta. En tiedä mikä siinä on vikana.
Hassua, itse tahtoisin pikemminkin nähdä miltä jotkut näyttävät ilman vaatteita. Tai monikin nainen on sellainen joka tässä mielessä kiinnostaa.
Minä harrastin tuota joskus. Valitsin ihmisen joka olisi kaivannut pukeutumisneuvoja kipeästi.
Oli mukava mielessään pukea heitä parempilaatuisiin ja istuviin vaatteisiin, paremmin sopiviin väreihin jne. Teen sitä vieläkin joskus, varsinkin kun näen oikein katastrofeja.
Itsesasiassa se on ainut vaate, josta en pidä.
Minulla on ollut jo aiemmin tällaisia jotain tiettyä vaatekappaletta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastin tuota joskus. Valitsin ihmisen joka olisi kaivannut pukeutumisneuvoja kipeästi.
Oli mukava mielessään pukea heitä parempilaatuisiin ja istuviin vaatteisiin, paremmin sopiviin väreihin jne. Teen sitä vieläkin joskus, varsinkin kun näen oikein katastrofeja.
Se oli vain sinun mielipide että jollekin sopisi paremmin joku toinen tyyli/väri.
Ehkä hän on ihan itse tyylinsä valinnut ja se sopii hänelle, ei sinun silmille, mutta sinun silmänilolla ei ole tässä tilanteessa merkitystä.
Kerran piiloton yhden henkilön paidan sen omistajalta.
Roskiin en uskaltanut heittää, mutta piilotin säilöön.
Mitä jos tyytyisit puvustamaan vain hampurilaisia? S-ryhmän American hamburger dressing on ihan hyvä aloittelijalle sopiva vaihtoehto.
Aika usein naisilla esiintyy tarvetta pukea miehensä. Tuhoontuomittu idea.
Häneltä haluaisin ottaa tuon paidan pois ja heittää roskiin.