Pitäis jaksaa 2 pienen lapsen kanssa kauheessa pahoinvoinnissa? miten te muut selviätte?
Kommentit (3)
Ollaan kai aika samoilla viikoilla, mulla täynnä 8 huomenna. Itsekin voin pahoin ja olen hakenut surutta sairaslomaa, kun en tosiaan voi olla töissä. Just miehelle sanoin, että taitaa jäädä viimeiseksi, kun on näin kauhea olo. Mitään ei oikein voi syödä, mitään ei haluta tehdä eikä mitään jaksa.
En muista kahdesta edellisestä raskaudesta sitäkään, että millaisia vaatteita oikein käytin tässä " väliaikana" kun normaalit kuteet ei mahdu mutta äippävaatteet on isot. Ihme pulmia... :)
Koita jaksaa, nyt sairaslomalla ollessani hoidan päivisin meidän kuopusta 4v3kk ja hoitelen aamulla ja iltapäivällä reippaan tokaluokkalaisen. Ei auta kuin ottaa päivä kerrallaan...
Voimia!
~Emppu-76 ja " Tii" 7+6
ollut pahoinvointia viikko ennen plussausta ja huono olo on muuttunut oksenteluksi.Tällä hetkellä siis rv 6+6 ja pahoinvointi on aika rajua. Aamulla kun herään keittään ukkokullalle aamukahvia niin saatan oksentaa ekan kerran ja siitä sit pitkin päivää siihen saakka kunnes meen nukkuun.
Rankkaa on täälläkin, nuorempi on nyt 7kk ja vanhempi 3v ja pitäis sitten jaksaa niittenkin kanssa touhuta. Tosin tää oksentaminen oli kyllä odotettavissa koska molemmissa aiemmissa raskauksissa oksensin viikolle 16 saakka! Mut eiköhän me tästä selvitä :)
Mammuliini79 rv6+6
Nyt olen " jo" rv 15+0, ja pahoinvointi loppunut jo 3 viikkoa sitten, mutta tuoreessa muistissa on. Itse olen kotiäitinä, ja kotona touhuaa energiset pojat 3v ja 1v6kk. Raskasta ja kauheaa oli, mutta voin lohduttaa, että hengissä selviät. Tiedän, että päivät ovat raskaita. Itse voin pahoin koko päivän, yöunille käydessä yhä yökötti. Teen yleensä kaikki ruoat itse, mutta nyt käytimme usein valmisruokia, koska ruoan hajukin laittoi voimaan pahoin. Kun olo oli parempi laitoin ison kattilallisen keittoa, josta söimme kaksi päivää. Jos tein ruoan, tein sen illalla poikien mentyä nukkumaan, jotta pääsin itsekin nukkumaan päivällä poikien päiväunien aikaan. Se auttoi jaksamaan taas iltapäivän miehen kotiin tuloon asti. Sunnuntaisin kävimme tuon pari kuukautta mummolassa syömässä :))
Huomasin myös sen, että itse on syötävä usein, jottei olo pääse oikein huonoksi. Illalla otin yöpöydälle lasin vettä ja banaanin, jonka söin kun kuulin aamulla poikien alkavan heräillä, ennen ylösnousua.
Tiedän, että on kauhea, mutta kyllä sinä selviät! Nyt se on enää muisto vain!
Tsempaten; Caius rv 15+0