Onko kellään runsaat menkat? Monta päivää?
Ja miten oireilee? Kun itellä vaan 2 ekaa päivää tosi tosi runsaat. Onko teillä lääkäri tutkinut mistä johtuu? Itellä on ollut nuoresta asti. Hemoglobiini on aina ollut ok kun testattu. Hassua vaikka menetän niin paljon verta! Olen vaan jotenkin tottunut tähän.
Kommentit (6)
Ei sitä runsaimmillaankaan vuoda kuin puolen desin verran.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka runsaat? On ihan normaalia, että kaksi ensimmäistä päivää kuukautiset ovat runsaat. Ongelmia syntyy ykeensä vasta sitten, kun runsas vuoto jatkuu lähemmäs viikon.
No joskus joutuu istuu pöntöllä että kakki veri valuu kun ei edes side pidä... Ja olen joutunut laittaa kaksi sidettä ja tampooni mutta en tiennyt onko normaalia kun vain pari ekaa päivää, oikeastaan pahempaa silloin ekana päivänä ja sit muuttuu niukemmaksi
Suosittelen pyytämään lääkäriltä reseptin Caprilon-lääkkeeseen joka vähentää vuodon määrää. Otan sitä kahtena pahimpana vuotopäivänä ja on parantanut elämänlaatua huomattavasti.
Mulla tuli peniksestä verta kun pissasin joku vuos sitten. Menin shokkitilaan kun se tapahtu yöllä. Sitä verta tuli viikon verran jonkin verran. Oli aivan järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli peniksestä verta kun pissasin joku vuos sitten. Menin shokkitilaan kun se tapahtu yöllä. Sitä verta tuli viikon verran jonkin verran. Oli aivan järkyttävää.
:(( kamala
Kuinka runsaat? On ihan normaalia, että kaksi ensimmäistä päivää kuukautiset ovat runsaat. Ongelmia syntyy ykeensä vasta sitten, kun runsas vuoto jatkuu lähemmäs viikon.