Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vältteleekö ystäväni minua?

Vierailija
25.11.2021 |

Ollaan oltu kavereita yläasteelta asti. Nykyään kun asutaan jonkin välimatkan päässä nähdään noin joka kuukausi tai joka toinen kuukausi ja vaihdetaan suurimmat kuulumiset. Välissä viestitellään ja tykkäillään toistemme somekuvista.
Nyt kuitenkin joka kerta kun viestitellään, niin minä olen se aloittaja. Joka kerta kun mennään jonnekin, minä olen se joka saa järjestää. Omista asioistaan hän ei kerro ellen lypsä tietoa.
Nyt meidät molemmat on kutsuttu yhteisen ystävän juhliin. Ehdotin, että jos käytäisiin yhdessä ostamassa lahjat ja syömässä. Ei kuulemma käynyt, kun on seuraavat kolme viikkoa harrastuksia ja töitä. Tosin nämä juhlat sijoittuvat tämän kolmen viikon sisään, joten sinne on aikaa mennä.
Lieventävä asianhaara on tässä se, että olemme molemmat vähän hiljaisempia ja emme ota yleensä kumpikaan "johtavaa" roolia missään keskusteluissa ja suunnitteluissa. Ystäväni on myös harrastaa paljon ja ottaa yleensä töissä mahdollisimman paljon ylimääräisiä vuoroja.
Minulla on taipumusta ylianalysointiin, joten en oikein tiedä, että onko tämä vain jotain minkä olen kuvitellut päässäni vai ei.

Kannattaako vain olla sanomatta mitään ja jatkaa ihan normaalisti vai olisiko joku tapa, millä voisin asiaa häneltä kysyä kuitenkaan pahentamatta tilannetta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/5 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot vaan ruma ja ylipainoinen. Normii sillee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan sanoisi mitään, mutta en myös enää ottaisi häneen yhteyttä.

Katso, soittaako hän tai viestitteleekö sulle.

Sittenpähän näet.

Vierailija
4/5 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oot vaan ruma ja ylipainoinen. Normii sillee.

En ole ylipainoinen ja mielestäni ihan keskiverto ulkonäöltä. Kyse ei ole nyt seurustelusuhteesta. Eihän kukaan ystäviään valitse ulkonäön perusteella.

Ap

Vierailija
5/5 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla ihastunut sinuun tai päinvastoin koittaa hankkia muutakin elämää? Välillä ystävyydessä voi olla tuollaisia kausia.

Lahjanhakumatka yhdessä voisi tuntua liian juhlalliselta, jos sitten kertoisitte ystävän synttäreillä.