Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan sitte hyväksyä kohtaloni

Vierailija
25.11.2021 |

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.

T. allu

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi kun ei kirjota mitää.. semmosta se on.. kai mun kohtaloa olla yksin aina täälä kotona.. eipä huvita panostaakkaa ku on köyhä ja isot velat vielä päällä.

Vierailija
142/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjottakaa ihmiset nyt jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikossa sanot että hyväksyt kohtalosi.

Et taida ymmärtää mitä se tarkoittaa kun vieläkin uliset.

Valehteleva ja lupauksistaan lipsuva uuu Li.

Vierailija
144/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne muutki ikisinkkuja.. täälähän jo kaunis nainenkin kertoi että ei kelpaa miehille.. no aika kumma juttu?

Vierailija
145/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko joku nainen kahville ja antamaa vähä läheisyyttä?

Vierailija
146/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitte moikka.

Vierailija
147/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetäänkö allu vääntään kättä?

Vierailija
148/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vasta tajusin etten vaa kelpaa enää naisille.. mun on parempi elää elämäni yksin.. on kaljamahaa.. kaljuuntunut.. posket pyöreet.. en oo niin komea-- mt ongelmia.. heikkolahjaisuus.. kaverittomuus olen tylsä ja istun vaan kotona

Vierailija
149/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana vielä kelpasin enkä ollut menettänyt mainetta.. vartijat pistänyt mut steissillä maahan huutanut kännis naisille.. ja haukkunu naisia.. kai mun maine menny jo.

Vierailija
150/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä elämässä jotenki mun kohdalla oo enää mitää järkee.. toki voin yksin elää käydä töissä.. mutta oon jatkuvasti hermona kun ei oo elämässä kivaa yksin.. kaipaa toista ihmistä.

Vierailija
151/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs kattoa peiliin ja mun käytös on kamalaa kaikkien mielestä. just joo.

Vierailija
152/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään en jaksa enää panostaa.. turha alkaa mitää laihduttaa ja tekee mitää.. yksin täs ollaan kun yksinkertainen mieslapsi heikkolahjainen ei vain kelpaa suomalaisille naisille.

Vierailija
153/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT TAAS RIITTI TÄÄ IHMISET.. MULLA MENEE IHAN HYVIN ON HIENO ASUNTO AUTOKI LÖYTYY JA VAKITUINEN HYVÄ PALKKAINEN TYÖ KIITOS JA HEI.

Nyt Allulla onkin yht äkkiä hyväpalkkainen työ. Oletko alaa vaihtanut tässä parin viikon sisään?

Velkaa kerroit olevan joita joudut makselemaan niin että käteen jää joku 400 euroa.

Auton olet kuuluttanut olevan vnha romu. Nyt sitten varmaan hyvä haltijatar on käynyt heilauttamassa taikasauvaa ja Allusta on tullu yhdessä yössä Tuhkimo-Allu!

Minä en ala luetella mitkä kaikki asiat sinussa mättää. Olet moniongelmainen myös psyyken diagnooseja omaava vaikea tapaus. Kaikkein parasta olisi kun kaikki jättäsisivät sinut omaan arvoosi yksin jankuttamaan. Moni vain tuntuu saavan huvia sinun kiusaamisestasi. 

Mielialasi heittää todella rajusti. Nyt menee hyvin, hetken päästä olet menossa junan alle. Olet mieletäsi erittäin epästabiili, äärimmäisyyksiin asti. Epävakaa persoona? 

Olisit varmasti erittäin vaikea ihminen olla lähemmässä suhteessa. Normaali ihminen ei sitä jaksa. Sitä kun vain et käsitä ihmisparka.

Vierailija
154/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NYT TAAS RIITTI TÄÄ IHMISET.. MULLA MENEE IHAN HYVIN ON HIENO ASUNTO AUTOKI LÖYTYY JA VAKITUINEN HYVÄ PALKKAINEN TYÖ KIITOS JA HEI.

Nyt Allulla onkin yht äkkiä hyväpalkkainen työ. Oletko alaa vaihtanut tässä parin viikon sisään?

Velkaa kerroit olevan joita joudut makselemaan niin että käteen jää joku 400 euroa.

Auton olet kuuluttanut olevan vnha romu. Nyt sitten varmaan hyvä haltijatar on käynyt heilauttamassa taikasauvaa ja Allusta on tullu yhdessä yössä Tuhkimo-Allu!

Minä en ala luetella mitkä kaikki asiat sinussa mättää. Olet moniongelmainen myös psyyken diagnooseja omaava vaikea tapaus. Kaikkein parasta olisi kun kaikki jättäsisivät sinut omaan arvoosi yksin jankuttamaan. Moni vain tuntuu saavan huvia sinun kiusaamisestasi. 

Mielialasi heittää todella rajusti. Nyt menee hyvin, hetken päästä olet menossa junan alle. Olet mieletäsi erittäin epästabiili, äärimmäisyyksiin asti. Epävakaa persoona? 

Olisit varmasti erittäin vaikea ihminen olla lähemmässä suhteessa. Normaali ihminen ei sitä jaksa. Sitä kun vain et käsitä ihmisparka.

Ja juuri tänä samana aamuna Allu kirjoittaa: 

"oon ollut jo vuosia yksinäinen ja velkaantunut ja kussu asiani vaan... nyt mulla ei oo rahaa.. vaikka käyn töissä ja kaverit menny"

Samaan ketjuun sitten miten hyväpalkkainen on ja kaikki menee loistavasti.  

Vierailija
155/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on sitten totaalisesti selvä jos tuota mieltä olet musta. totaalisen selvä etten pysty enää koskaan seurusteleen ja en saa naista.. yksinäinen elämä odottaa. selvä.

Vierailija
156/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vaan enää mulle totaalisesti riitti.. eipä ole naiset vuosiin kiinnostunut.. niin mikä tässä muuttuisi.. turhautunut ja katkera ja masentunut vain olen entistä enempi kun ei saa naisen kosketusta.

Vierailija
157/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun on vaan pakko sitte yrittää muuttua.. jotenkin en vaan siihen enää pysty.. on niin vaikeeta olla yksin kun kaipaa niin hitosti sitä naista.. pitäs laihduttaa vielä ja sekään ei onnistu ja kaikkee.. töissä nyt käyn se hyvä. Nyt alkaa rahaa tulee enempi se hyvä pärjään.. mutta yksin on tylsää.

Vierailija
158/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis millään tule tinderissäkään osumia. Kaippa maine on jo menny.

Vierailija
159/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tänä samana aamuna Allu kirjoittaa: 

"oon ollut jo vuosia yksinäinen ja velkaantunut ja kussu asiani vaan... nyt mulla ei oo rahaa.. vaikka käyn töissä ja kaverit menny"

Samaan ketjuun sitten miten hyväpalkkainen on ja kaikki menee loistavasti.  

Kumma etten ole sit saanut diagnoosia vaan epävakaan persoonan piirteet. Niin heittelee.. semmonen mä olen.

Vierailija
160/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljo tää on yksin keskustelua.. ei tässä ole mitää järkee ollut pitempään aikaan. no kaippa kerjään jotain huomiota kun ei ole niitä kavereitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän