Taidan sitte hyväksyä kohtaloni
Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.
T. allu
Kommentit (164)
ihan sama tää on mun elämä.. itteppä oon kussu asiani ja ex tyttöystävä jätti mut.
Hitto hän oli nätti ja seksikäs mimmi.. en saa häntä enää koskaan enkä pääse koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
No kai mä sit jotenki tapan itseni.. jaksa tällästä paskaa elämää enää yksin.
Heiiiiiii. Allu pliis, lopeta se postailu jo tänne. Sulla oli ihan oikea ajatus tuossa mun siteeraamassa viestissä. :) Anna mennä vaan <3
Tekis mieli niin tappaa ittensä.. niin paskaa tää elämä ilman naista
töissäki on nuori ja niin mun tyylinen nätti nainen ja ärsyttää tuskin sitä kiinnostaa ku oon varmaa 10 v vanhempi ku se.
Näyttää olevan pinnallinen seki vaikka muotoja on ja pyöree.. mutta on niin mun makuun.. ja ottaa niin päähän.
Vierailija kirjoitti:
No mut kerran se vaan hei kirpasee, sit ei tarvi enää postailla AV:lle ja vittuuntua. :)
Mä uskon suhun ja sä pystyt kyllä siihen. <3
No ei se autak u elää yksinäisenä käydä töissä ja unohtaa naiset.. ei ole maksullisiinkaa nyt varaa.
Vierailija kirjoitti:
mun pitää raisete stsildrens
Anteeksi mitä??! Missä tämä hullu asuu, p0liisille ois nyt töitä. 😳 Viimeksi uhkailtu naisia, nyt jo lapsia. Oksettava p a s k a
Vähän samanlaista tää elämä ku SIllä Topilla joka kertoi miksei saa naista ja kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä??! Missä tämä hullu asuu, p0liisille ois nyt töitä. 😳 Viimeksi uhkailtu naisia, nyt jo lapsia. Oksettava p a s k a
Minä en uhkaile sori mitään.. ihme olettamista.
Vierailija kirjoitti:
töissäki on nuori ja niin mun tyylinen nätti nainen ja ärsyttää tuskin sitä kiinnostaa ku oon varmaa 10 v vanhempi ku se.
Joo usko pois vaan ei todellakaan nuori kaunis nainen tule koskaan kiinnostumaan sinusta. Miksi pitäisikään kun itse olet tuollainen?
"Sinun tyylinen" yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uhkaile sori mitään.. ihme olettamista.
Mitä olettamista? Tuossahan ihan omin sanoin kerroit
Olen kauniiksi mainittu, täyspäinen, koulutettu, työssäkäyvä, liikkuva nainen, joka osaa myös juhlia ja rakastan seksiä.
Olen ollut vastentahtoisesti sinkku vuosia. Myönnetään, en halua ketä tahansa. Vaatimukset ei ole silti kovat. Olen tavannut pitkään miestä, joka haluaa vain "tapailla", ei mitään vakavampaa. Hän etsii jatkuvasti seuraa tinderissä, vaikka olisi minut. Minun seuraani kaipaa todella usein, vaikka välillä on ollut muitakin kierroksessa. Ei silti mitään todellista. Hän on myös välillä melko ilkeä.
Miehellä on reippaasti ylipainoa, huonot elintavat, taloudellisia ongelmia, sairauksia, pienet tulot, mielenterveysongelmia, pieni lapsi.
Haluaisin oikean parisuhteen ja hyvän kumppanin, olen kauan halunnut. Vuosien yksinolon jälkeen on nyt tämä. Edes jotain. Kohta en enää jaksa, luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kauniiksi mainittu, täyspäinen, koulutettu, työssäkäyvä, liikkuva nainen, joka osaa myös juhlia ja rakastan seksiä.
Olen ollut vastentahtoisesti sinkku vuosia. Myönnetään, en halua ketä tahansa. Vaatimukset ei ole silti kovat. Olen tavannut pitkään miestä, joka haluaa vain "tapailla", ei mitään vakavampaa. Hän etsii jatkuvasti seuraa tinderissä, vaikka olisi minut. Minun seuraani kaipaa todella usein, vaikka välillä on ollut muitakin kierroksessa. Ei silti mitään todellista. Hän on myös välillä melko ilkeä.
Miehellä on reippaasti ylipainoa, huonot elintavat, taloudellisia ongelmia, sairauksia, pienet tulot, mielenterveysongelmia, pieni lapsi.
Haluaisin oikean parisuhteen ja hyvän kumppanin, olen kauan halunnut. Vuosien yksinolon jälkeen on nyt tämä. Edes jotain. Kohta en enää jaksa, luovutan.
Hei mulla on idea!
Menkää Allun kanssa vierekkäin sinne kuuseen roikkumaan ja kaikki ongelmat ratkeaa kuin itsestään! :D
Saat varmasti uskollisen kumppanin vierellesi loppuiäksesi ja Allu saa vihdoin naisia sekä lakkaa postaamasta paskaa AV:lle.
Minä olen nainen. Olen ihan nätti , mulla on lahjakkuutta, hyvä sydämmisyyttä jne... Olen kiltti ja hauska. Ei lapsia. Sitten mulla on ne mun omat puutteet joiden ansiosta en kelpaa miehille. Nokka pystyyn ja ohi mars vaan jätkät.
Näin. En jaksa jauhaa totean vain että juna meni jo. Aion pysyä toistaiseksi yksin, ehkä jopa lopun ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut kerran se vaan hei kirpasee, sit ei tarvi enää postailla AV:lle ja vittuuntua. :)
Mä uskon suhun ja sä pystyt kyllä siihen. <3
Häpeä itseäsi sika. Et sinä AP. Vaan tämä joka yllyttää tälläiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen. Olen ihan nätti , mulla on lahjakkuutta, hyvä sydämmisyyttä jne... Olen kiltti ja hauska. Ei lapsia. Sitten mulla on ne mun omat puutteet joiden ansiosta en kelpaa miehille. Nokka pystyyn ja ohi mars vaan jätkät.
Näin. En jaksa jauhaa totean vain että juna meni jo. Aion pysyä toistaiseksi yksin, ehkä jopa lopun ikäni.
Miksi et kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kelpaa?
Koska se on susi lampaan vaatteissa, ts. Alluhan se siellä kirjoittelee sukupuolensa korjanneena. :D
09 2525 0111