Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan sitte hyväksyä kohtaloni

Vierailija
25.11.2021 |

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.

T. allu

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbotko täällä taas räyhää. Joku räyhähenki täällä selvästi vastailee ap:lle. Pahoitteluni ap, että tuollainen ei niin edustava nainen täällä haukkuu sinua. Todella alaarvoista tekstiä. Hänen täytyy olla itse päästään vialla kun toista haukkuu vammaiseksi. Siis kauhea ihminen!

Ei vaan siis tää tyyppi on itsekin kertonut aiemmin olevansa kehitysvammainen. Nyt vaan jutut muuttuneet. Miksi muuten käytät lesboa haukkumasanana? Aika junttia, todella ala-arvoista tekstiä.

En ole kehitysvammainen missään nimessä.

Vierailija
82/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää vajaa luuseri. Normi ihminen joka ahkeroi töissä ja on hyvä töissä ja elää normi elämää. Ihme paskanjauhajia hitto ottaa päähän tommoset saATANA

Normi ihminen ja silti olet

- vammainen

- peliongelmainen

- stalkkaaja

- pakkomielteinen jankuttaja

- elämässä ei sisältöä

- roikut vauvapalstalla näpyttelemässä psykoottisia jankkauksiasi päivästä toiseen.

Älä viitsi, et säkään niin vajaaälyinen ole että voisit oikeasti kuvitella olevasi normaali. Ei normaali mies kyttää naisia ja ole vauvapalstan vakiokehitysvammainen.

Jaha selvä.. No jos tota mieltä olet musta.. niin ei paljo kiinnosta. On kuule aika paljo sisältöä.. teen ahkerasti töitä ja musta tykätään ja saan palkkaa.. kehitysvammaiset ei pysty sori työhön.

Sinä kysyt, minä vastaan, ja sit sanot ettei sua kiinnosta :D no älä kysele täällä sitten jos ei vastaukset kiinnosta, miten vammainen voi ihminen oikeasti olla? Ja kehitysvammainen sukulaiseni on töissä postissa, että kyllä te vammaisetkin voitte työllistyä. Hohhoijaa.

Ei kyllä todellakaa pahasti kehitysvammaiset työllisty ja pääse mihkään sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuta hyvä mies ja tee kaikille palvelus.

En halua luovuttaa kaipaan omanlaista naista. Olen komea ja pitkä mies.. ja en oo työtön+ muita asioita.. kyllä tavis pullukalle kelpaan vielä joskus.

Et kelpa normaaleille naisille, etkö ymmärrä että olet kehitysvammainen! Juuri tässä keskustelussa aiemmin sanoit ettet ymmärtänyt jonkun naisen viestiä, vaikka se oli ihan täysin tavallista kieltä. Olet kehitysvammainen, ja sinun pitää etsiä puoliso muista vammaisista! Milloin uskot tämän ja lopetat normaalien naisten kyttäämisen? Lopeta jo!

Edelleen sinä taidat olla pahasti vammainen kun noin ilkeä olet. En usko koskaan. Olen seurustellut 3 tavallisen naisen kanssa. SInähän et sitä usko.. joten painu vaikka kuuseen ei mua kiinnosta.

Joko te ette oikeasti seurustelleet ja koska olet vammainen, tulkitsin asian väärin TAI seurustelit vammaisten kanssa, mutta koska olet vammainen, et havainnut heidän vammaisuuttaan.

En missää nimes seurustellut.. Hitto sunlaista ei saisi olla olemassa olet roska yhteiskunnassa.. laita pääs pönttöön ja vedä.

Mulla on puoliso, koulutus, ystäviä, harrastuksia ja en ole vammainen. Kyllä sinä olet se roska.

Sori ei mua kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
84/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhakaa ny vähä lisää paskaa.. ei kiinnosta

Vierailija
85/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kiitos ihan ok elämässä.. töitä on ja vakituinen pesti ja kaikki menee hyvin.. ja hieno asunto.. löytyy autoki.. kaikilla ei ole autoa ja varaa pitää.. niin joten pää kiinni sekopäät.

Vierailija
86/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbotko täällä taas räyhää. Joku räyhähenki täällä selvästi vastailee ap:lle. Pahoitteluni ap, että tuollainen ei niin edustava nainen täällä haukkuu sinua. Todella alaarvoista tekstiä. Hänen täytyy olla itse päästään vialla kun toista haukkuu vammaiseksi. Siis kauhea ihminen!

Mutta ei Allulle mene jakeluun mitkään oikeasti järkevät jutut joten parempi vaan lyödä kylmät faktat pöytään ja todeta, että on kaikille parempi jos Allu riippuu viimeistään huomenna auringonnousun aikaan narun jatkeena Porvoossa. :D

Vierailija
87/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siis tää tyyppi on itsekin kertonut aiemmin olevansa kehitysvammainen. Nyt vaan jutut muuttuneet. Miksi muuten käytät lesboa haukkumasanana? Aika junttia, todella ala-arvoista tekstiä.

Eli siis haukut kehitysvammaista???!! Olet sairas. Ja siksi arvelen sinun olevan lesbo, koska olet täynnä miesvihaa. Normaali nainen ei vihaa miehiä. Eikä normaali ihminen hauku kehitysvammaisia, joksi häntä itse luulet.

Vierailija
88/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet hyvä mies. Täysin rakkauden arvoinen, toisin kuin nämä ääliöt, jotka sinua haukkuvat🤗♥️

Yritä ymmärtää, heillä on nyt vähän vaikeeta kun on tuo koronakin. He ovat pelosta sekaisin. 😉

Vierailija
89/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet hyvä mies. Täysin rakkauden arvoinen, toisin kuin nämä ääliöt, jotka sinua haukkuvat🤗♥️

Yritä ymmärtää, heillä on nyt vähän vaikeeta kun on tuo koronakin. He ovat pelosta sekaisin. 😉

Aiiiiiiiiiiiii stna! :,D

Nyt sä vastailet jo itse itsellesi täällä kun et saakkaan sympatioita sun rutinoille :D

Ryömi katuojaan, äläkä koskaan poistu sieltä tapahtuipa mitä tahansa. :D

Vierailija
90/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron Tampere kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei Allulle mene jakeluun mitkään oikeasti järkevät jutut joten parempi vaan lyödä kylmät faktat pöytään ja todeta, että on kaikille parempi jos Allu riippuu viimeistään huomenna auringonnousun aikaan narun jatkeena Porvoossa. :D

Ei paljo kiinnosta.. jauha vähä lisää paskaa.

Vierailija
91/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiiiiiiiiiiiii stna! :,D

Nyt sä vastailet jo itse itsellesi täällä kun et saakkaan sympatioita sun rutinoille :D

Ryömi katuojaan, äläkä koskaan poistu sieltä tapahtuipa mitä tahansa. :D

Lyö päätä sä seinään ja kato rumaa naamaas.

Vierailija
92/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kehitysvammainen että semmosta.. nyt ei jaksa koko sivustoa... pysyn ikisinnkkuna piste.

Vierailija
93/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset miksi en teille kelpaa?

Mistä me tiijetään, vieras ihminen.

Vierailija
94/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo kiinnosta.. jauha vähä lisää paskaa.

Noniin, en jaksa trollata tätä lankaa enää.

Jos oot oikeasti noin vajaa, etkä tajua miksi kukaan täällä ei jaksa kuunnella sun juttuja niin annas kun mä kerron samat asiat mitkä sulle on jo kerrottu about tuhat kertaa:

1) Jankutat aina samaa paskaa

2) Et kuuntele mitä sulle sanotaan

3) Ruikutat ja kerjäät

4) Et osaa kirjoittaa

5) Vastailet itse itsellesi

Eli ratkaisu tähän ongelmaan on joko tiedostaa nämä jutut ja tehdä asialle jotain tilanteen kohentamiseksi tai kyssata sinne Porvoon trollitehtaan räystäälle. Choice is yours.

Vierailija
95/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittuku ei kiinnosta... painukaa kaikki helvettiin.. mulle riitti.

Vierailija
96/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mgtow

Vierailija
97/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sä et hyväksy naisettomuuttasi ja sitä sitten jauhat täällä vaikka maailman tappiin. Hanki nyt hyvä mies joku harrastus, sellainen mikä vaatii keskittymistä, että saisit ajatuksia pois näiltä samoilta urilta.

Vierailija
98/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en hyväksy en. Olen ennenkin saanut naisia ja parisuhteen.

Vierailija
99/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä sit jotenki tapan itseni.. jaksa tällästä paskaa elämää enää yksin.

Vierailija
100/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut jo vuosia yksinäinen ja velkaantunut ja kussu asiani vaan... nyt mulla ei oo rahaa.. vaikka käyn töissä ja kaverit menny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi