Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan sitte hyväksyä kohtaloni

Vierailija
25.11.2021 |

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.

T. allu

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus, työpaikka ym. Eivät ole kriteereitä monellekaan, niin että ne täyttämällä kävelette onnellisina auringonlaskuun.

Jankutat hirvittävän paljon. Se karkottaa kommentoijia ja ihmisiä netin ulkopuolella tehokkaasti.

Itse odotan saavani keskustelutaitoisen kumppanin, jonka kanssa keskustella syvällisiä asioita, pohtia ja jakaa näkemyksiä. Tärkeää jakaa samoja mielenkiinnon kohteita, arvot ja moraalikäsitykset myös kohtaisivat on jo paljon.

Sinä jankutat jatkuvalla syötöllä mersuista, laatikkoleuoista jne. Siinäpähän jankkaat, ne eivät itselleni merkitse mitään.

Selvä. En ymmärrä ees sun juttuja.. taidat olla liian fiksu nainen minulle. Olet vissiin käynyt korkeakoulun. Minä olen emu koulun

Korkeakouluopiskelija olen, mutta ei sitä kommentistani päätellä vielä voi.

Vierailija
22/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Tero kirjoitti:

Mä tiedän miten saat naisia Allu!

1) Osta pätkä köyttä

2) Hirttäydy puuhun

3) Synny uudelleen, tällä kertaa täysjärkisenä menestyjänä vajaan luuserin sijaan

4) ???

5) Profit & naisia

:D

Oot sairas ihminen... toiv kuolet pois

Vedä ittes luuseri köyteen saatana pelle.. Tommosta paskaa jauhat minusta.. pelle!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla kyssin paikka.

Mee roikkuun räystäälle tai jotain.

Vierailija
24/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus, työpaikka ym. Eivät ole kriteereitä monellekaan, niin että ne täyttämällä kävelette onnellisina auringonlaskuun.

Jankutat hirvittävän paljon. Se karkottaa kommentoijia ja ihmisiä netin ulkopuolella tehokkaasti.

Itse odotan saavani keskustelutaitoisen kumppanin, jonka kanssa keskustella syvällisiä asioita, pohtia ja jakaa näkemyksiä. Tärkeää jakaa samoja mielenkiinnon kohteita, arvot ja moraalikäsitykset myös kohtaisivat on jo paljon.

Sinä jankutat jatkuvalla syötöllä mersuista, laatikkoleuoista jne. Siinäpähän jankkaat, ne eivät itselleni merkitse mitään.

Selvä. En ymmärrä ees sun juttuja.. taidat olla liian fiksu nainen minulle. Olet vissiin käynyt korkeakoulun. Minä olen emu koulun

Joo ei kiitos. En halua mitää korkeasti koulutettua fiksua naista.. Olen itse yksinkertainen ja ei tulis ollenkaan juttuun sunkaa.. etsi joku fiksu mies joka on samanlainen kun sinä.

Korkeakouluopiskelija olen, mutta ei sitä kommentistani päätellä vielä voi.

Vierailija
25/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hiton paskaa täälä aina jauhetaan.. Ei kaikki normaalitkaa helvetti saa parisuhdetta koskaan.. niin se vain menee!!!!!

Vierailija
26/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO PAREMPI SAATANA OLLA AINA YKSIN.. TÖITÄ JA TÖITÄ JA VELKOJEN MAKSELUA JA YKSIN.

Vierailija
27/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomia kommentteja kehotuksineen täällä on. Ymmärrän, että olette ärtyneitä ja tympääntyneitä, mutta antaisitte asiattomuuksien olla. Kiitos.

Vierailija
28/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän miten saat naisia Allu!

1) Osta pätkä köyttä

2) Hirttäydy puuhun

3) Synny uudelleen, tällä kertaa täysjärkisenä menestyjänä vajaan luuserin sijaan

4) ???

5) Profit & naisia

:D

Oot sairas ihminen... toiv kuolet pois

Vedä ittes luuseri köyteen saatana pelle.. Tommosta paskaa jauhat minusta.. pelle!!!!!!!!!!!

Mutta kyllä se nyt vaan on niin, että olet vajaa luuseri. Hyväksy tämä ja hirttäydy vaikka paikallisen ostarin katolta tjsp.

Kyllä se niin on että sun pää pitäs hakata.. oot täys pelle.. soita jos uskallat

046-9417643

Sun pitäs kattoa pelle peiliin niin näät ruman naamas sieltä.. ja vaikka runkata käteen pelle.

Vierailija
29/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosäsaat juoda ainakin kylmää tinatölkkikaljaa huurteisilla huulilla viileää metallii viileetämetalliii

mun pitää raisete stsildrens

Vierailija
30/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikää vajaa luuseri. Normi ihminen joka ahkeroi töissä ja on hyvä töissä ja elää normi elämää. Ihme paskanjauhajia hitto ottaa päähän tommoset saATANA

Vierailija
31/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enpä jaksa välittää.. toisilla näköjään on huono päivä tai menee elämä huonosti... 

32/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset miksi en teille kelpaa?

Kun ne naiset ei tunne sua?

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
33/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää vajaa luuseri. Normi ihminen joka ahkeroi töissä ja on hyvä töissä ja elää normi elämää. Ihme paskanjauhajia hitto ottaa päähän tommoset saATANA

Siis sä sanot, että porukka jauhaa täällä susta paskaa?

Paskanjauhanta kuitenkin tarkoittaa valehtelemista toisesta ihmisestä tai tekemisistä. Tuon määritelmän mukaan kukaan täällä ei ole jauhanut paskaa susta. Sä oot näiden kirjoitusten perusteella vajaa luuseri.

Narun jatkeeksi vaan niin kaikilla on kivempaa :D

Vierailija
34/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskanjauhanta kuitenkin tarkoittaa valehtelemista toisesta ihmisestä tai tekemisistä. Tuon määritelmän mukaan kukaan täällä ei ole jauhanut paskaa susta. Sä oot näiden kirjoitusten perusteella vajaa luuseri.

Tuu sanomaa päin näköö,. sua pitäs vetää kunnolla turpaan pelle.

Vierailija
35/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko et mua kiinnostaa saatana tommonen pelle. kato peiliisi pelle ja mieti vähä sanojas kusipää

Vierailija
36/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kyllä aivan sekopäistä porukkaa.. ei voi muuta sanoa miten hermot menee jo tännekki nykyään.

Vierailija
37/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMINEN EI VOI SILLE MITÄÄ JOS SIITÄ SYNTYY HEIKKOLAHJAINEN TAI LIEVÄSTI KEHITYSVAMMAINEN.. AUTOMAATTISESTI SE ON ROSKAA.

Vierailija
38/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oottelen ennemmin valtakunnallisia lehtiotsikoita Porvoon ostarin räystäälle hirttäytyneestä vajaasta luuserista ->

Vierailija
39/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa, koska parisuhteen pitää tuoda elämään hyviä asioita, ainakin enemmän kuin huonoja. Sinä olet luonteeltasi kamala, käytökseltäsi luotaantyöntävä, lihava, peliongelmainen, velkaantunut ja kuulemma tietäjien mukaan myös ruma. Plussat on vähissä, miinuksia riittää.

Vierailija
40/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oottelen ennemmin valtakunnallisia lehtiotsikoita Porvoon ostarin räystäälle hirttäytyneestä vajaasta luuserista ->

Siinähän odottelet ei mua kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan