Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä oli kotonaan hääkuva hänestä ja exästään esillä

Vierailija
25.11.2021 |

Emme tapaile enää

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla esillä?

Vierailija
2/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies on vissiin kova deittailemaan. Tuskin päässyt yli eksästä

Vierailija
4/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ei tajua siivota kuvia pois. Minä pakkasin miehen exän hääpuvun ja muut tavarat jotka oli jääny ja laitoin viestiä että hae pussit pihasta tai menee roskiin. Hyvin on menty miehen kans jo 26 v yhdessä, se oli hänen entinen elämä ja tämä nykyinen meidän yhteinen johon ei tuollaset vaikuta.

Vierailija
5/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ei tajua siivota kuvia pois. Minä pakkasin miehen exän hääpuvun ja muut tavarat jotka oli jääny ja laitoin viestiä että hae pussit pihasta tai menee roskiin. Hyvin on menty miehen kans jo 26 v yhdessä, se oli hänen entinen elämä ja tämä nykyinen meidän yhteinen johon ei tuollaset vaikuta.

Miksi sinä pakkasit eikä mies? 

Vierailija
6/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa enkä hyväksyisi. Lapset voivat pitää äitinsä kuvaa se on selvä

Vierailija
7/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies on ihan liian kiltti mutta hyvän miehen olisin menettänyt jos tuohon olisi kaatunut suhde. Hyvä aviomies ja isä. Molemmilla meillä on menneisyys ja yksi liitto takana.

Vierailija
8/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder naisella oli neljä eri hääkuvaa existään. Panin pyllyyn ja läksin.

Vierailija
9/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies on ihan liian kiltti mutta hyvän miehen olisin menettänyt jos tuohon olisi kaatunut suhde. Hyvä aviomies ja isä. Molemmilla meillä on menneisyys ja yksi liitto takana.

No olisit laittanut sen miehen pakkaamaan kuitenkin, jos niin kiltti on. Varmasti olisi totellut käskyjäsi. 

Vierailija
10/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on outoa? - Emmehän tai en minä ainakaan tiedä, että kuinka kauan Ap ja kertomansa mies ovat tapailleet / mahd- seurustelleet. Emme myöskään tiedä sitä miten miehen ja hänen ex- kumppaninsa suhde päättyi. - jos mies itse on tullut jätetyksi, niin on hyvin mahdollista, että hän elätellyt toiveita ex- kumppanin paluusta. Jos hän on jääny leskeksi, niin suru voi olla pitkään niin musertava, että ei yksinkertaisesti ole huomannut poistaa erityisesti hääkuvaa kun kaikki muukin muistuttaa edesmenneestä kumppanista. - Vaikka esimerkiksi edesmenneen vaimon vaatteet on "jo" kyennyt siivomaan pois...   

11/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä se nyt aikamoinen red flag on jos hänellä exästä kuva on seinällä. Tämä vaikuttaa siltä ettei kyseinen henkilö ole valmis liikkumaan eteenpäin. Eron jälkeen yksi tärkeimmistä asioista on jättää vanha taakse ja aloittaa uusi alku.

Vierailija
12/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan sama miekkonen, joka täällä aina vertaa nyksäänsä eksäänsä.

Vierailija
13/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa joltain pyörremyrsky pirttihirmulta 😂 Mä en huolisi noin saamatonta miestä!

Vierailija
14/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa joltain pyörremyrsky pirttihirmulta 😂 Mä en huolisi noin saamatonta miestä!

ei ole saamaton mutta minä toimelias😊. Halusin siivota talon itseni näköiseksi ja raivasin ne pois silmistä

Vierailija
15/15 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on outoa? - Emmehän tai en minä ainakaan tiedä, että kuinka kauan Ap ja kertomansa mies ovat tapailleet / mahd- seurustelleet. Emme myöskään tiedä sitä miten miehen ja hänen ex- kumppaninsa suhde päättyi. - jos mies itse on tullut jätetyksi, niin on hyvin mahdollista, että hän elätellyt toiveita ex- kumppanin paluusta. Jos hän on jääny leskeksi, niin suru voi olla pitkään niin musertava, että ei yksinkertaisesti ole huomannut poistaa erityisesti hääkuvaa kun kaikki muukin muistuttaa edesmenneestä kumppanista. - Vaikka esimerkiksi edesmenneen vaimon vaatteet on "jo" kyennyt siivomaan pois...   

Silloin ei varmaan ole ihan valmis vielä treffailemaan.

Lesket on muutenkin kauheimpia seurustelukumppaneita :O ne haamut ei jätä koskaan rauhaan.