Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitto eräältä firmalta

Vierailija
19.02.2015 |

Tää on nyt ihan pikkujuttu, mutta minusta ärsyttävää toimintaa. No sain puhelun numerosta jota en tuntenut. Vastaan yleensä silloin "haloo". Sitten vastauksena siihen oli "haloo". Aloin kyseleen että "kuka siellä soittaa?". Ja sain vastauksen että "kuka siellä puhuu". Tunnistin jos että kuka soittaja oli, läheisestä tietokonefirmasta kun olin koneeni vienyt sinne. Mutta ihmettelen kyseistä asiakaspalvelua. Minusta loogista on että soittaja ilmoittaa nimensä ja asiansa ensin. " täällä pekka plaa, firmasta plaa, onkohan puhelimessa marja? tms.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:18"]

Onko täällä enää yhtäkään ketjua, jossa häiriintyneet eivät purkaisi pahaa mieltään haukkumalla ap:ta tai muuten vain kirjoittamalla törkyä?

[/quote]Totta, samaa mietin. Hyvää päivänjatkoa kaikki höpönassut siellä. Lähen lukemaan tenttiin. Tsemppiä päivään!

-ap

Vierailija
42/47 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:21"]

Ei tullut mieleen , että soittaja halusi varmistaa puhuvansa oikean henkilön kanssa, jos heillä vielä sun omaisuutta noudettavissa?

Ihme pellejä tää palsta täynnä, voi helvetti teidän kanssa  ;)

[/quote]

No ei se sitä omaisuutta siinä puhelimessa asiakkaalle ole antamassa. Tottakai ne siellä tietsikkaliikkeessä tarvittaessa vaikka tsekkaa henkilöpapereista että oikea henkilö on konetta noutamassa. Puhelinlinjoja pitkin sitä konetta ei lähetetä, joten ei toi sun perustelus nyt oikein tähän sovi.

[/quote]

Olet harvinaisen yksinkertainen ihminen. Ei idiootille kannata mitään tosin selittääkään.

[/quote]

Parempi ettet selitäkään. Ei tuollaista kukaan halua kuulla. Mikä firma on kyseessä jotta pystyn välttymään noin ikävältä aspa palvelusta?

[/quote]

Onnekseni en ole enää aspa, koska kaltaisesi idioottilehmät vievät uskon ihmisiin. Halooko on nimesi?

Ja asiakaspalvelijan vika ,jos itse olet sivistymätön juntti? Olet itse virheetön ja aina oikeassa muutenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloo, näin vastasi minun mummo puhelimeen 80 luvulla. Kohteliaasti voi vastata etunimellä. Jos esimerkiksi lääkäri soittaa sinulle jostain tuloksista hänen tulee varmistaa että siellä on oikea henkilö, ennenkuin esittelee itsesä. Mistäköhän tämä jouhtuu. Ja, suomalaiset törpöt vastaa puhelimeen haloo......

Vierailija
44/47 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on taiteílija nimi jota käytän. Aina kun puhelinmyyjä soittaa ja kysyy mua, sanon että ei ole paikalla nyt.

Vierailija
45/47 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen käyttäytymissääntö että soittaja esittelee itsensä kun vastaanottoja on vastannut siihen puheluun. Sanoi sinne sitten nimensä tai haloo niin sen jälkeen soittaja esittelee itsensä.

Vierailija
46/47 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:53"]

Ihan yleinen käyttäytymissääntö että soittaja esittelee itsensä kun vastaanottoja on vastannut siihen puheluun. Sanoi sinne sitten nimensä tai haloo niin sen jälkeen soittaja esittelee itsensä.

[/quote]

Ja joka ei sitä sääntöä osaa, sille saa löydä luuria korvaan samantien.

Vierailija
47/47 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvittais Lenita Airiston (tapakouluttajan) apua.

Luovutusasioissa monet ilmoittaakin pelkästään tekstiviesteillä että toimitus on nyt noudettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi