Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän onko mulla haavasta alkava verenmyrkytys?

Vierailija
19.02.2015 |

Mulla oli kolmatta päivää iso vesikello/rakko kantapäässä, ja vasta eilen laitoin siihen desinfiointiainetta. Haavaa tykyttää koko ajan, ja nilkka on tosi jäykkä. (Toisessakin kantapäässä on, mutta se ei "tunnu miltään"). Illala laitoin siihen betadinea ja saman nyt aamulla, nyt se ei enää niin paljon "tykytä", mutta nilkka on jäykkä. Illalla oli vähän kuumeinen olo, mutta lähti särkylääkkeellä ja yöunilla pois.

Miten varmistan ettei toi tulehdu? Se on paljon punaisempi kuin toinen rakko. Ainakaan vielä ei näy mitään tummaa verisuonta (tosin tuleeko ne jalasaa edes näkyviin)

Mulla on lapsena ollut 2 kertaa "verenmyrkytys" lähtöisin juuri haavasta, vaikka muuten en oo ikinä kipeä tai sairas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenmyrkytyksestä ei lähde mitään tummaa suonta mihinkään☺️ Miten ois soitto lääkärille?

Vierailija
2/2 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on myös se, etten ehdi lääkäriin. Lähden pian lentokentälle :-/ onneksi EUn sisällä niin pääsen vakuutukseni kansaa kohdemaassa sairaalaan jos tarve tulee. Nilkka voi olla jäykkä myös sen takia, että rakon takia oon kävellyt oudossa asennossa.

Luulin että verenmyrkytykseen kuuluu tummentunut verisuoni :D

Ulkomailla tulee myös käveltyä tosi paljon :o nohh tarkkailen asiaa ja jos jäykkyys siirtyy ylöspäin niin menen kohdemaassa lääkäriin. Ja laitan betadinea aamuin illoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan