Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma lapsuuteni ja nyt itse äiti

Vierailija
19.02.2015 |

Ootko ajatellut, kuinka omat lapsuudenkokemukset näkyvät sinussa äitinä? Kaikilla meistä ei ole ollut hyvää ja turvallista lapsuutta. Vaikka mulla oli sinänsä hyvä koti, en muista yhtään tilannetta, jossa äiti olis pitänyt hyvänä, ruokaa ja vaatteita ja rajoja kyllä oli. Remmistä tai risustakin tuli, kun teki jotain väärää. Tänä päivänä en pysty luontevasti halaamaan vanhenevaa äitiä tai isää, mutta jo aikuisia lapsiani kyllä, ja ihanaa poikani tytärtä. Mun ystävä on muistanut omat lapset saatuaan, kuinka hänet oli jätetty yksin kotiin, kun äiti lähti baariin.  Oma raskaus nosti kadonneet kokemukset ja muistot pintaan. Onko lapsuus sulle voimavara vai painolasti? Mä teen aiheesta tutkimusta Tampereen yliopistoon ja olisin ilonen, jos tästä aiheesta syntyis keskustelua.  Jos haluat kirjoittaa oman tarinasi, niin voit laittaa postia sirpa.tutkija@gmail.com. Käsittelen kaiken luottamuksellisesti.

Sirpa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä kertoa sukunimi ja ala.

Vierailija
2/3 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Laamanen, lapsenmurhaamisen koulutusohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä taida kertoa. Jos jotain tutkisit, kertoisit koulutusohjelmasi, ohjaavan opettajasi, sähköpostisi olisi muotoa etunimi.sukunimi@koulu.fi. Etkä sekoittaisi asiaan omia kokemuksiasi, et voi olla objektiivinen jos lähtöasetelma on tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä