Olen vainoharhainen uuden treffikumppanin suhteen
Tapasin netissä todella mukavan miehen pari viikkoa sitten. Olemme käyneet kolme kertaa ulkona ja kerran olen vieraillut hänen luonaan. Mies laittaa paljon viestejä ja joskus kivoja kuviakin. Nähdessämme pussailee paljon ja on muutenkin ihastuneen oloinen. Pari päivää sitten mies kuitenkin perui työvuoroihin vedoten treffimme. Mulla on jotenkin sellainen olo että mies valehteli eikä vaan halua nähdä minua.
Hänen käytöksensä ns. Livenä sotii tätä olettamustani vastaan. En vaan voi sille mitään, että pelkään hulluna ettei mies olekaan kiinnostunut. Olen kerran saanut eräässä suhteessa olla pitkään epävarma miehen tunteista, ja luulen että traumat tuosta heijastuvat nyt tähän juttuun.
En kehtaa ottaa vielä näin vakavaa aihetta miehen kanssa puheeksi, enkä varsinkaan whatsapp viestien välityksellä. Oloni on kuitenkin jatkuvasti stressaantunut ja tukala. Ja pakko oli purkaa tätä oloani johonkin.
Kommentit (13)
Ja nyt tein viimeisen virheen, tsekkailin tinderistä onko mies käynyt siellä ja nyt oli aamulla käväissyt :( viime viikolla ei käynyt kertaakaan kun kävin vilkaisemassa. Ääh. Ap
Laitoin miehelle viestin aamulla ja vastausta ei ole kuulunut. Mies on kyllä käynyt lukemassa viestin. Jep.
12
No niin haluaisin uskoa mutta inhottaa tällainen vainoharhainen olo.
Lähde lenkille ja puhalla syvään. Tuskin on aihetta huoleen :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 08:28"]No niin haluaisin uskoa mutta inhottaa tällainen vainoharhainen olo.
[/quote]
Mitä turhia :D Kyllä sä huomaat jos se ei susta oo kiinnostunu. Tosta tekstistä päätellen kuulostaa siltä et on kiinnostunut. En tiiä. Olen mies en osaa neuvoa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 08:28"]No niin haluaisin uskoa mutta inhottaa tällainen vainoharhainen olo.
[/quote]
Mitä turhia :D Kyllä sä huomaat jos se ei susta oo kiinnostunu. Tosta tekstistä päätellen kuulostaa siltä et on kiinnostunut. En tiiä. Olen mies en osaa neuvoa.
[/quote]
Niin ja suhteessa tärkeetä se luottamus.
Ap on tarrautuja ! Anna miehen vähän edes hengittää
Aika nopeasti se pussailee. Mut onhan siinä netissä jo tutustunut.
mikset voisi puhua hänelle?
En koe olevani tarrautuja. En näytä miehelle epävarmuuttani enkä lähettele hänelle jatkuvasti viestejä. Ja mitenniin pussailee nopeasti? Ensitreffeillä vaihdoimme ensisuudelman, ei siinä ole mielestäni mitään outoa. Ap.
Sulla on siinä mielessä hyvä tilanne, kun suhde on vasta noin aluillaan. Sä voit rentoutua ja odottaa, että mies ehdottaa seuraavia treffejä. Jos ei ehdota, niin "seuraava bussi" on jo tulossa! Ja nimenomaa nyt kannattaa miehelle antaa seuraava siirto. Älä itse ehdota tapaamisia, muuten mies saattaa suostua senkin takia vaan, kun ei kehtaa sanoa ei.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 08:33"]
Ap on tarrautuja ! Anna miehen vähän edes hengittää
[/quote]
Miksi tämä vastaus aina heitetään tänne? Eikö ihminen, joka on ihastunut, saa olla koskaan yhtään epävarma tai huolissaan? Oletko sinä joku robotti, jota ei koskaan hetkauta mikään, mitä (mies/nais)ystäväsi tekevät? Jos niin on, tuskin itse ole kenenkään arvoinen.
Mulla sama tilanne. Edellinen parisuhde oli mallia on-off. Sain koko ajan elää epävarmuudessa ja vaikka kuinka yritin parhaani, tulin pahasti jätetyksi. Nyt yritän olevinaan hitaasti tutustua uuteen mieheen, mutta olen koko ajan paniikissa. Joka tapaamisen ja puhelun jälkeen ahdistaa, ajattelen, että tämä oli tässä. En uskalla yhtään ihastua, koska en vaan usko, että mies voisi olla ihastunut minuun. Mies laittaa ihania viestejä, mutta välillä saattaa kulua monta päivää etten kuule hänestä mitään. Silloin tietysti kaivan jo hautaa suhteelle.
Eli tämä tulee oman epävarmuuteni takia karahtamaan karille. Vihaan exääni, joka hakkasi itsetuntoni jauhelihaksi. Tiedän, että minun olisi tehtävä työ sen parantamiseen, mutta ehtiikö tämän elämän aikana parantua näin syvistä haavoista?