Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen ex tuntuu monelle olevan kielletty aihe.?

Vierailija
25.11.2021 |

Eihän mies voi muuttaa menneisyyttä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tähden pitäisi puhua ex-mies tai ex-nainen ? Se on taakse jäänyttä elämää.

Vierailija
2/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan, on miehen lapsen äiti ja nähdään lähes viikottain. Mukava ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on isommat tissit

Vierailija
4/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68 kirjoitti:

Minkä tähden pitäisi puhua ex-mies tai ex-nainen ? Se on taakse jäänyttä elämää.

Eli vain nykyhetkestä saa puhua ja vanhoja ei muistella?

ap

Vierailija
5/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitäisi keskittyä siihen nykyhetkeen. Jos ei pysty elämään kuin menneisyyden haamujensa kanssa, ei pidä ottaa ketään siihen. Ihmisillä on kumma tarve tulla kohdatuksi, ei asetetuksi kilpailuasemaan haamuja vastaan.

Menneisyyttä ei voi muuttaa, mutta se pitää osata laittaa sinne menneisyyden paikalle, ei nykyisyyden.

Vierailija
6/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itselleni ongelma. Mutta se ei tarkoita sitä etteikö se jollekin olisi. Ei ole sukupuolien välinen kysymys tämä. Molemmista löytyy näitä joille tämä on ongelma. En tiedä onko siellä taustalla menneissä suhteissa ilmenneitä ongelmia, vai mistä kiikastaa?! Mene ja tiedä.

Et avannut asiaa enempää niin hankala ottaa kantaa suuremmin, että missä tilanteissa tuo nousee pinnalle? Vertailu mielessä? Kyse voi myös olla puhtaasti mustasukkaisuudesta, epävarmuudesta ym. Syitä on loputtomasti. Syyn saa aina yksilöitä kuulemalla, kaikilla voi olla ihan eri syy kuin edellisellä. Ei ole yleistettävä asia, pitää pohtia mitä on taustalla. Nämäkin selviävät niinkin yksinkertaisen kuulostavalla tavalla, kuin suuta auki saamalla. Kommunikaation merkitystä ei voi korostaa, pitäisi puhua, puhua ja vielä kerran puhua. Samoin kuunnella. Perusasioita. Monella puutteellista tai sitä ei edes ole ihmissuhteissa. Liian usein oletetaan, yleistetään ja tiedetään itse paremmin mistä on kyse.

Vierailija
7/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä avausta, selittäisitkö mitä tarkoitat?

Vierailija
8/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas hämää kun mies ei puhu mitään exästään. Oli kuitenkin hänen kanssa 17 vuotta.

Vierailija
9/9 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas hämää kun mies ei puhu mitään exästään. Oli kuitenkin hänen kanssa 17 vuotta.

Noin pitkän ajan yhdessä olossa on kaikki tapahtumat olleet hänen kanssaan, siksi tulee varmasti usein esille. Minä seurustelin nuorena 8 vuotta ja edelleen 10 vuotta eron jälkeen tuntuu, että joka toisessa tarinassa kerron hänestä. En häntä kaipaa, hän vaan oli paikalla kaikissa merkittävissä tapahtumissa elämässäni ja minä hänen. Monet asiat on koettu yhdessä tai minä hänen kauttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä