Naiset kenellä ei ehkäisyä
Onko täällä naisia kenellä ei hormonaalista tai muutakaan ehkäisyä käytössä? Miten toimitte esim satunnaisseksissä? Kumilla?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Kumilla. En halua enää ylimääräisiä hormoneja syödä, niillä on liuta haittavaikutuksia. Kerran mulle ehdotettiin että ilman ja jälkiehkäisy. Se on myös hirveää myrkkyä keholle joten ei käy ja muutenkin Haloo.... Taudeille ei kiitos.
Toimit juuri oikein. Kyselen siksi, että kiinnostaa miten naiset toimivat.
Ap
Satunnaisseksi? Kai kaikki järjissään olevat käyttää kumia satunnaisseksissä?
Vaimon kanssa on todellista satunnaisseksiä, mutta paljaalla vedellään kun piuhat poikki.
Puolisolta otettiin kapseli vasta pois ja minä panin piuhat naps. Toistaiseksi kortsuilla siittiötestiin saakka, tosin peppuseksissä.on käytetty kortsua aiemminkin. Irtoseksiä ei harrasteta, mutta kortsua käyttäisin vaikka nainen sanoisikin olevansa ehkäisty ja vaikka mulla on nyt piuhat poikki, jos irtoseksiin ryhtyisin.
Ei lisähormooneille. Tosin ikä huolehtii osaltaan ehkäisyn tarpeen. Kumia käytän satunnaisissa iloitteluissa.
Just niin. Kumilla. En halua enää ylimääräisiä hormoneja syödä, niillä on liuta haittavaikutuksia. Kerran mulle ehdotettiin että ilman ja jälkiehkäisy. Se on myös hirveää myrkkyä keholle joten ei käy ja muutenkin Haloo.... Taudeille ei kiitos.