Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin riita joka teillä on ollut?

Vierailija
25.11.2021 |

Onko muillakin ollut typeriä riitoja ihan turhista/typeristä asioista?

Esimerkiksi minulla ja ystävälläni tuli riita koska käytin eripari sukkia ja ystäväni mielestä "niin ei kuulu tehdä".

Toinen riita tuli kun en ollut pitänyt opiskelijakaverini uudesta instagram postauksesta...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee erimielisyyksiä kun puolisolla on niin kallis maku, pitäis olla hieno auto, kallis talo ja kaikki muukin pitää olla tyyriitä merkki tuotteita. Mulle taas riittäisi tuo vanha auto ja tavallinen asunto

Vierailija
2/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni suuttui kun en pitänyt hänen koiraansa sylissä vaikka olen allerginen koirille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparisukat on ok. 

Pakkasmittari ei nouse vaan pylväs.

Jos aikuiselle ihmiselle tulee tuosta probleema.

Vierailija
4/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee erimielisyyksiä kun puolisolla on niin kallis maku, pitäis olla hieno auto, kallis talo ja kaikki muukin pitää olla tyyriitä merkki tuotteita. Mulle taas riittäisi tuo vanha auto ja tavallinen asunto

Meillä mun miehen samanlainen käytös johti konkurssiin ja eroon. Oikeasti hyvää tarkoittava neuvo: Jarruta ajoissa! Älä pistä nimeäsi mihinkään kauppakirjoihin jos et ole ihan varma siitä että sen talon tai mökin tarvitsette! Pidä sinä se vanha auto, siirtäkää se nimillesi! Puoliso ostakoon sen uuden ihan omiin nimiinsä!

Käy asianajajalla varmuuden vuoksi, kysymässä mitä voit tehdä.

Vierailija
5/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriparisukat on ok. 

Pakkasmittari ei nouse vaan pylväs.

Jos aikuiselle ihmiselle tulee tuosta probleema.

Ja pakkanen laskee, kun se pylväs menee alemmas.

Vierailija
6/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen anoppini suuttui kun puhuin lapsille suomea. Minä suutuin siitä ja käskin hänen lukea kirjallisuutta kaksikielisyydestä. Hän suuttui vielä enemmän. Annoin suuttua. Paska anoppi, onneksi jo kuollut.

Vierailija
7/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin talouspaperin palan tumppipurkista ettei siellä käryä jne. ja sormiin tuli hieman tuhkaa. Mies raivostui täysin ja tuli megariita.

Vierailija
8/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitetaanko sukulaiselle ennen kylään menoa ja sovitaan sopiva kyläilyaika vai mennäänkö vaan kysymättä!

Kumpikaan ei anna periksi

Vierailija
9/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa riidoissa, koska hänen poikaystävänsä oli heidän seurustelunsa alkuaikoina ollut hänen lisäkseen myös toisen tytön kanssa (joka myöskin oli kaverini). Mutta asia ei pitkään aikaan tullut tytöille ilmi, koska he eivät olleet kavereita keskenään. Jossain vaiheessa homma kuitenkin valkeni minulle ja ihmettelin sitä ääneen, jolloin nämä tytötkin saivat jotain kautta tietää siitä.

En muista kuviota enää tarkalleen, mutta joka tapauksessa ystäväni suuttui minulle siitä, että olin paljastanut asian, ja oli siitä kauan minulle vihainen. Varsinaiselle syypäälle eli poikaystävälleen hän sen sijaan ei suuttunut, ja jatkoivat seurustelua vielä muutaman vuoden tuon jälkeen. 

Vierailija
10/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinasi mennä lusikat jakoon miehen kanssa Normandian maihinnousun merkityksestä. Asiahan ei siis ollut lainkaan turha, maailmanhistorian suurimpia juttuja, mutta että siitä nousee tällainen parisuhdekriisi niin se tuntuu vähän koomiselta.

Vierailija
11/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran automatkalla sanoin miehelleni, että muutama tuttuni on joko lunastanut vanhemmiltaan tai perinyt lapsuudenkotinsa ja muuttanut sinne asumaan. Pohdin siinä ääneen, millaista remonttia vanhempieni talo vaatisi ennen kuin muuttaisin sinne. Päädyimme sitten riitelemään pitääkö lattiat hioa ja lakata uudelleen vai ei. Miehen mielestä se olisi ihan turhaa, minun mielestä olisi järkevää, kun muuten lattiat näyttävät kirjavina ja kolhuisina hassuilta, kun muut pinnat on rempattu. Viimeiset sata kilometria matkasta menikin sitten hiljaisuuden vallitessa.

Mainittakoon vielä, että minulla ei ollut silloin eikä sen jälkeen mitään halua muuttaa lapsuudenkotiini olipa tilanne mikä tahansa.