Toivottavasti 5-11-vuotiaiden rokotukset alkavat mahdollisimman pian
Ja rokotukset tapahtuu koulussa ilman vanhemman suostumusta.
Ne jotka ei hyväksy lasten rokottamista pitää hiljentää. Eivät ole sopivia vanhemmiksi.
Kommentit (15)
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/te-vapaaehtoisille-on-asennettu-tal…
Kohti uutta maailmaa ja sen järjestystä
Lasten ei kuulu suojella terveydenhuollon kantokykyä, lapsia kuuluu suojella.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ei kuulu suojella terveydenhuollon kantokykyä, lapsia kuuluu suojella.
Mutta se ei tapahdu koronapiikillä!
Jokainen aikuinen, joka ei ota rokotetta mahdollistaa sen viruksen kiertämisen ja vaarantaa näin lapset. Kannatan ennemmin aikuisten pakkorokotuksia kuin lasten rokottamista. Tuskin olen ainoa.
On ymmärretävää että lapset halutaan rokottaa. Jokainen koronaan sairastunut lapsi vie terveydenhuollon resursseja
Yleensä rokotevastaisuuden taustalla on taikausko
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen, joka ei ota rokotetta mahdollistaa sen viruksen kiertämisen ja vaarantaa näin lapset. Kannatan ennemmin aikuisten pakkorokotuksia kuin lasten rokottamista. Tuskin olen ainoa.
mutta rokottamattomat lapset ei sitten mahdollista? vai mitä paska aivosi yrittää sanoa.
rokottamattomien lapset tulisi valitettavasti ihan oikeasti ottaa huostaan. Se nyt vaan on erittäin julmaa olla rokottautumatta keskellä pandemiaa ja samalla päättävän lapsen rokotuksista. Eri asia tietysti, jos vanhemmat antavat lapsen ottaa rokotteen ja itse kuitenkin kieltäytyvät siitä, mutta onhan sekin aikas tyhmää ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa just kuoli koronapiikin jälkeen lapsi koulussa. Vetää sanattomaksi.
K4n5anmurh4 käynnissä, kirjaimellisesti.
Lähde? Tokentube ei ole mikään lähde btw.
Tuossa pitäisi olla tiukkana ja määrätä että jos edes toinen vanhemmista on rokottamaton, lapsikaan ei saa rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa just kuoli koronapiikin jälkeen lapsi koulussa. Vetää sanattomaksi.
K4n5anmurh4 käynnissä, kirjaimellisesti.
Onko tämä nyt vahvistettu k piikin aiheuttamaksi kuolemaksi?
Ei ole. Ja muista aina että qanon3ille ei tarvitse edes koskaan vastata, tai no onhan yksi asia mitä heille voi sanoa ja se on: "turpakiiq4nonpelle".
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitäisi olla tiukkana ja määrätä että jos edes toinen vanhemmista on rokottamaton, lapsikaan ei saa rokotetta.
Mun lasta ei todellakaan rokoteta muutenkaan.
Olet päästäsi sekaisin.