Mikä on yököin drinkki?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka sekoittaa hyvään ja laadukkaaseen viskiin jotain mixeriä, ja vielä jotain colaa?
Viskin ydin on just siinä upeassa maussa. Pois lukien kaikkein halvimmat, siis huonoimmat viskit.
Ai kuka muka? No minä, ja miljoonat muut ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka sekoittaa hyvään ja laadukkaaseen viskiin jotain mixeriä, ja vielä jotain colaa?
Viskin ydin on just siinä upeassa maussa. Pois lukien kaikkein halvimmat, siis huonoimmat viskit.
Ai 3 jellonaa hyvää ja laadukasta viskiä? Nimim. Juuri nenän alla
Ap
Liköörishotit (=shitit). Alkaa vaan vetuttaa kun semmoisen mönjän imaisee huiviin. Shotin pitää olla terävä kuin potku keskelle naamaa.
Kaikki Malibu-sotkut. Suu on tahmassa heti, eikä mikään poista sitä makua.
Dumle-likööri. Hyivi##u miten makeaa likööriä. Sitähän ne liköörit yleeensä on, mutta toi on ällömakeaa.
Vodka martini jota bond juo. Maistoin kerran ja se riitti mulle.
Toinen on anisviina ouzo. Jos sitä juo shotteina niin kääntyy joko uskoon tai raitistuu,
Vierailija kirjoitti:
Se mihin tulee se selleri
bloody mary
Appelsiinimehuun tehdyt drinkit, paitsi ehkä jos olisi oikeasti tuoretta ja taidolla tehty. Ei vaan mun makuun, tai sitten tulee vaan mieleen ne ekojen yökerhokännien vetiset tarjousdrinkit.
Sama juttu maitopohjaiset drinkit kuten valkovenäläinen.