Miksi täällä vauvapalstalla kaikki miehet ovat urheilullisia ja vartaloltaan treenattuja?
Ja sitten esim Tinderissä niitä urheilullisia ja treenattuja miehiä ei juurikaan näy.
Kommentit (35)
Tänne valikoituu katsos vain parhaista parhaat. Mammuus miehenkin jalostaa.
Onhan täällä kaikki naisetkin korkeakoulutettuja "perusnättejä"?
Jaa. Itse olen lievästi ylipainoinen. Vaatteet päällä näytän laihalta. Etenkin kun olen lyhyt ja "poikamaisen" näköinen. Olen siis tyytyväinen ulkonäkööni vaatteet päällä. Suihkussa inhoan itseäni.
Ei treenattujen macho miesten tarvi käyttää mitään tindereitä
mies53v
Unohdit mainita valtavat rakkauden toteemit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Täällä on tasan yksi kynäniska, joka kirjoittelee Mies 25v, Kilttimies, Mies 53 ja Hopeakettu -nikeillä.
En usko, että Hopis on näiden muiden kans samaa jengiä. Hopiksella on sentään itseironiaa ja huumoria. "Kilttis" on niin jotain muuta, kuin nimensä. Tai mistä sitä tietää, ehkä on kyseessä yhden ihmisen jakautunut persoona. Pitäskö tutkia, mihin kellonaikaan kukin sivupersoona esiintyy... ;)
Eihän täällä ole naisistakaan kuin kauneimmat ja parhaimmat, ainakin puheiden perusteella
Ehkä me ihan tavalliset koti-isät ei koeta tarpeelliseksi kertoa mitään vartaloistamme? Itse olen melko tavallinen lenkkeilevä mies, jolla on melko tavallinen vartalo: ei lihaksikas, jos nyt ei lihavakaan.
M41
Siksi, että naiset kirjoittavat useimmiten miesten puolesta.
Itse olen poikkeus tähän sääntöön, mutta en ole koskaan käyttänyt Tinderiä, kun ei ole tarvinnut.
Koska treenattu tavismies jää keskimääräistä todennäköisemmin yksin ja on siten alttiimpi pyörimään tällaisilla palstoilla. Sellainen on liian treenattu sohvaperunanaisille, jotka haluaa lähinnä iskävatsaisen frisbeegolffaajan ja toisaalta liian tavis aktiivisesti liikkuville naisille, jotka haluaa ammattiurheilijan kropalla ja mulqvist-asenteella varustetun tosimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita valtavat rakkauden toteemit.
Mulla on ikävä tuikkukippomiestä. Se oli niin ihanan paatoksellinen.
Tinderin algoritmi tarjoaa sinulle tasoistasi seuraa
Suomalaismies on kuin kreikkalainen veistos. Valkea ja pienimunainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt nostit kollin pöydälle!
:D
Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Koska treenattu tavismies jää keskimääräistä todennäköisemmin yksin ja on siten alttiimpi pyörimään tällaisilla palstoilla. Sellainen on liian treenattu sohvaperunanaisille, jotka haluaa lähinnä iskävatsaisen frisbeegolffaajan ja toisaalta liian tavis aktiivisesti liikkuville naisille, jotka haluaa ammattiurheilijan kropalla ja mulqvist-asenteella varustetun tosimiehen.
Mitämitä? Kaikki naisethan naivat ylöspäin. Ei meille mammoille kukaan ole liian treenattu tai muuten hyvä, käydään ihan arvostelukyvyttömästi kimppuun vaan. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismies on kuin kreikkalainen veistos. Valkea ja pienimunainen.
Mutta se on verimuna, ei lihamuna. Tiedätkö niiden eron?
Miten niin? Kyllähän täällä 10kg löytyy läskiä, täytyykin käskeä muijaa laihduttamaan.