Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni kokee, että oma elämä on pilalla?

Vierailija
18.02.2015 |

Siis mennyt täysin pieleen,

Joko omien väärien valintojen vuoksi tai sitten ulkoisten tekijöiden, kuten onnettomuuden tai väkivallan uhriksi joutumisen tai mieleterveysongelmien vuoksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sellainen tunne, että olen kaulaani myöten kusessa, mutta olen jo kolmisen vuotta jaksanut uskoa parempaan huomiseen, joten uskon vieläkin. :)

Vierailija
2/5 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Vaikea krooninen masennus on pilannut koko elämän ja kaikki lääketieteen keinot on kokeiltu osastohoitoa myöten. En jaksa kiinnostua mistään, en jaksa toivoa mitään tulevaisuudelta, enkä ole 10 vuoteen jaksanut olla yhteydessä kehenkään tuttuun joten tuttuja ei luonnollisesti enää ole. En halua mennä ulos kun joutuisi näkemään onnellisia ihmisiä, pariskuntia ja lapsiperheitä...

Olen 35v perheetön sinkku jonka ainoa ihmiskontakti on kaupan kassa, odotan joka päivä kuolemaa vaikken jaksakaan tehdä mitään sitä jouduttaakseni.

Voi kun pystyisi edes toivomaan että joku päivä asiat ovat paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koen niin. En viitsi kovin tarkkaan avautua tilanteestani, mutta minulla on mm. skitsofrenia, vaikeat ihmissuhteet, olen aina vaan pyrkinyt miellyttämään toisia ja olen sen takia hukannut oman persoonani ja unelmani, elän myös rankkaa kaksoiselämää - en tiedä kuinka kauan jaksan enää.

Vierailija
4/5 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:50"]

Tänään on sellainen tunne, että olen kaulaani myöten kusessa, mutta olen jo kolmisen vuotta jaksanut uskoa parempaan huomiseen, joten uskon vieläkin. :)

[/quote]Anteeksi, väärä peukku. Piti siis peukuttaa eikö alapeukuttaa. Jatka uskomista vain, koskaan ei tiedä mitä mukavaa on tulossa! :)

Vierailija
5/5 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen näin. Vaikea masennus, en jaksa kiinnostua mistään ja katselen vain kun ikätoverini porhaltavat kohti unelmiaan eikä minulla itselläni ole unelmia/voimaa toteuttaa niitä/tunnetta että ylipäätään ansaitsisin unelmoida. Todellisuudentajuni on vääristynyt, olen kasvanut tähän loukkuun kiinni. Olen vielä nuori mutta sattuu nähdä joka päivä miten tuhoan elämäni päivän kerrallaan koska en enää usko mihinkään elämään. Joo, pitäisi ryhdistäytyä kun vielä voi, mutta olen uupunut siitä yrittämisestä ja tästä yksinäisyydestä joka ei lopu. Kyllä, olen jo vuosikausia tuntenut että elämäni on pilalla. Älkää huoliko, en kierrä siitä valittamassa missään muualla kuin tällä vähäpätöisellä vauvapalstalla, joten säälittävyyteni ei pilaa kenenkään elämää. En edes ole sossun asiakas vielä, ja ennen kuin siihen päädyn olen luultavasti tappanut itseni, joten verorahojakaan en ajatellut kummemmin tähän pilaantuneeseen elämääni kuluttaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi