Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella tästä?

Vierailija
18.02.2015 |

Tilanne siis tämä:

Oma puhelimeni meni rikki ja vaimo antoi oman vanhan antiikkisen puhelimensa minulle kunnes ehdin ostaa uuden. No käytin tuota puhelinta päivän ja idioottina luin yhtä viestiketjua. Tämä ketju ajalta 5 vuoden takaa kun tapasimme. Vaimo siis ystävättärelleen kirjoittanut meidän ensimmäisistä treffeistä. Hän kertoi ystävälleen kuinka etova olin, enkä saanut häntä syttymään. Perusmukavaksi sanoi muttei uudelleen halua tavata...

Viestistä aikaa 5. Vuotta mutta olen syvästi loukkaantunut, en ole näin huonoissa fiiliksissä ollut vuosiin. Enempää viestejä ei minusta ollut ja vaimo vaihtanut puhelinta pian ekojen treffien jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Selkeästi mieli muuttunut ja sait hänet syttymään kun kerran 5 vuoden jälkeen olette naimisissa.

En minäkään ollut täysin kiinnostunut omasta ukosta heti kun tapasimme.

Vierailija
2/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli paska homma, ettet voi vaimolle kertoa kun jäisit muuten kiinni viestien lukemisesta. Ehkä hän vain halusi uskotella ystävälleen tuollaista jostain syystä?

Tosin eipä tuollaisella väliä ole enää koska mitä tuo viesti voisi muuttaa viiden vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin loukkaantuisin melko pahasti jos tuollaista tekstiä mieheni olisi minusta kirjoittanut!

Onko hän puhunut koskaan ekoista treffeistä, niinkun mitä hän on "muka" oli niistä mieltä?

Vierailija
4/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:53"]

Kyllä mäkin loukkaantuisin melko pahasti jos tuollaista tekstiä mieheni olisi minusta kirjoittanut!

Onko hän puhunut koskaan ekoista treffeistä, niinkun mitä hän on "muka" oli niistä mieltä?

[/quote]

Hänen mielestään oli oikeen ihanaa ja blaablaa..

ap

Vierailija
5/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo hieman epärehellisen puoleiselta vaikuttaa. Minä en voisi kirjoittaa kenestäkään treffikumppanista, puhumattakaan vakavasta kumppani ehdokkaasta tuolla tavalla. Tai harva ihminen voisi edes päästä kategoriaan etova minun päässäni.

Vierailija
6/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:02"]

No kyllähän tuo hieman epärehellisen puoleiselta vaikuttaa. Minä en voisi kirjoittaa kenestäkään treffikumppanista, puhumattakaan vakavasta kumppani ehdokkaasta tuolla tavalla. Tai harva ihminen voisi edes päästä kategoriaan etova minun päässäni.

[/quote]

Niin, luulen ap:n vaimon olleen epärehellinen itselleen ja ystävälleen jostain kumman syystä. Ei se ap kauhen etova voinut olla koska heille kehittyi suhde ja liitto. 

Vierailija
7/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa paljoa voi tehdä. Aikaa on mennyt jo niin kauan ettei tuollaisella ole väliä. Koita unohtaa koko viesti ja keskity nykyhetkeen ja tulevaan. Menneet on menneitä.

Vierailija
8/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaksi kammoksuu sitoutumista tai hänellä oli suhde toisen kanssa, siksi halusi uskotella noin. But you won!

Vierailija
9/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suoraan ollaan oman mieheni kanssa puhuttu meidän alku treffeistä ja kumpikin oli sitä mieltä et saapas nähdä tuleeko tästä mitään. No 4yhteinen vuosi alkoi joulukuussa ja 1,5 v jo naimisissakin oltu..Ensimmäinen kohtaaminen kun ei aina ole se paras ja mieli voi hyvinkin muuttua kun tutustuu toiseen paremmin.

Vierailija
10/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et miellyttänyt alkuun 100% mutta jotakin sinussa oli kun toisille treffeille lähti kanssasi! Älä murehdi tuollaista.

Vierailija
11/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sitten vakoilemaan toisen puhelinta?

Vierailija
12/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:47"]

Menit sitten vakoilemaan toisen puhelinta?

[/quote]

Eihän mennyt vaan vain ANTOI oman vanhan käytöstä poistetun puhelimen ap:n käyttöön.

Vierailija
13/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmukava ja etova, miten voi olla samaan aikaan?

Heitä horo ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä