Hiusten kotivärjäys meni pieleen, help!
Värjäsin melko käsittelemättömät hiukseni Loreal Casting Creme Gloss Glossy Blonds kevytväri 1021 Light Pearl Blonde Kirkas Helmenvaalea. Omat hiukseni olivat tummanvaaleat, latvoista auringon vaalentamat enemmän.
Nyt värjäyksen jälkeen hiukseni ovat keltaiset. :( Eli hiuksissani on punapigmenttiä ilmeisen paljon, näin on siis kampaaja monesti sanonut. Lapsena olin täysin valkotukkainen.
Olisiko täällä joltain fiksulta vinkkejä miten korjata katastrofi itse?
Kommentit (5)
Kotivaalennus vaatii usein useamman värjäyksen mutta EI putkeen! Keltaisuus on siis välttämätön vaihe, ensi kerralla suosittelen kampaajalle menoa.
Hopeaan taittava väri päälle, sävy 9.1 toimii. Ei sitä shampoolla pelasta kun on keltaoranssi pää. Kokemusta monista värjäyksistä ysäriltä asti. Saat tuhkansävyllä siitä vielä ihan hyvän, 10.1 voi olla liian kirkas mutta tuo 9.1 on jees.
Vierailija kirjoitti:
Kotivaalennus vaatii usein useamman värjäyksen mutta EI putkeen! Keltaisuus on siis välttämätön vaihe, ensi kerralla suosittelen kampaajalle menoa.
Kevytväri ei vaalenna.
Kokeile ap muhittaa hiuksia shampoolla, mieluiten halvalla syväpuhdistavalla. Yleensä väri lähtee näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevytväri ei vaalenna.
Kokeile ap muhittaa hiuksia shampoolla, mieluiten halvalla syväpuhdistavalla. Yleensä väri lähtee näin.
Kyse ei ole väristä vaan vaalennuksesta. Kun hius lähtee vaalenemaan siitä tulee keltainen. Ihan kampaajallakin. Kampaaja vaan laittaa siihen taittovärin/sävytteen päälle.
Tuju hopeashampoo, sävyte tms voisi toimia ap:n tilanteessa.
Osta Fudgen hopeashampoo ja esim. Four Reasons pearl hoitoaine. Itse saan näillä hyvin taitettua keltaisuutta.