Royal-suklaa uudistuu
Nyt kaikki persut itkemään, sillä jo v. 1961 Suomen markkinoille tullut ja siitä lähtien yhtäjaksoisesti saatavilla ollut Royal-suklaa on uudistettu kokonaan suklaan makua myöten. Siis ei pelkästään käärepaperia uudisteta vaan myös maku!!!! Mites nyt suu pannaan?
"Aiemmin erivärisistä kiiltävistä käärepapereista tunnistettavat patukat muuttuvat punaisiksi ja saavat kaverikseen levyjä. Myös kapeat suklaapalat jäävät historiaan, ja jatkossa palaset ovat suurempia." Nythän me persut voidaan tukehtua noihin suurempiin suklaapalasiin. Ne entiset kapeat palaset oli niin helppo katkaista suuhunsa.
Nyt kyllä alan boikotoida kaikkia tuon firman (Cloetta) tuotteita enkä jalallanikaan astu sellaiseen kauppaan tai kioskiin, missä noita uudistettuja Royal-suklaita myydään. Minä olen jo 60 vuotta joka päivä syönyt tuota suklaata, mutta tähän loppui nyt sen syöminen. Boikotoikaa kaikki muutkin persut tuota firmaa, kun moisen muutoksen menivät tekemään. Törkeetä! Ja vielä maunkin muuttavat!!! Ei siis pelkästään käärepaperia! !!!
Kommentit (8)
Enpä ole Royalia sen jälk ostanut, kun poistivat sen sinisen version valikoimista. Sininen Royal oli paras!!
Menehän silakka juomaan taas vähän kiljua niin jaksat persutella loppuillan.
No johan on dramaattista...kysehän on vain SUKLAASTA😄
Lapsellisen silakan lapsellinen aloitus.
Kun Sannan & kumppaneiden törppöily lisääntyy niin myös kiljukännisilakan persujenhaukkuminen lisääntyy. Sori nyt vaan ap mutta se ei auta Sannatytteliä lainkaan että täällä kiukuttelet kännipäissäsi.
Ihan sama. Ei likuta minua. En syö mitään missä sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole Royalia sen jälk ostanut, kun poistivat sen sinisen version valikoimista. Sininen Royal oli paras!!
Sama juttu. Ja miksi sitä Royalia nyt enää ostaisi mistään syystä, eihän se enää ole samaa suklaatakaan?
Mikseivät vain poistaneet merkkiä markkinoilta ja keksineet jotain uutta nimeä uudelle tuotteelleen?
Sama juttu kuin Hollywoodin himo tehdä uusiksi joku vanha elokuva, niin sitten sitä ei enää samaksi käsikirjoitukseksi tunnistakaan. Mitä ihmeen hyötyä siitä on?
Suklaa on epäterveellistä moskaa merkistä riippumatta. Jätä väliin.