Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei kysele

Vierailija
24.11.2021 |

Olen muutaman kuukauden tapaillut miestä, joka pitää yhteyttä tiiviisti. Soittelee siis about joka päivä ja joskus useamminkin. Nyt kuitenkin alkanut häiritä kun yleensä ei kysele kuulumisiani (itse kyllä kysyn), miten päivä mennyt tms. Usein ainoastaan että mitä teen.
Mies myös tapailun alussa sanoi ettei ylipäänsä soittele yleensä ja alkoi kuitenkin minulle soitella :) Ihan vasta myös sanoi että on kiva vain kuunnella ääntäni kun soitellaan ja on myös sanonut useasti että on ihastunut.
Vaan nyt välillä tuntuu että eikö vain kiinnosta minun kuulumiseni vai jotain muuta. Kannattaako nostaa asiaa esille?
Ap

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Vierailija
2/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa miestä kiinnostaa kuulumiset. Jos se tortun saantiin aluksi vaikuttaa niin kannattaa esittää uteliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vain ovat erilaisia kuin naiset. Jos hän ei ole oppinut kyselemään niin se ei tule meille luonnostaan. Älä huolehdi.

T: Mies

Vierailija
4/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lukenut naistenlehtiä. Näytä, että olet kiinnostunut ja kuuntele.

Vierailija
5/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien miesten keskustelukulttuuriin ei kuulu kyseleminen.

Äijäporukassa kohteliaisuutta on antaa toiselle tilaa kertoa vaikeista asioista, tai tarvittaessa piristää viemällä kaverin ikävät ajatukset ihan muihin asioihin.

Jos mies ei osaa kysellä kuulumisia, se ei tarkoita etteikö häntä kiinnostaisi. Ehkä hän ennemmin odottaa, että avaudut tai raportoit kysymättä.

Vierailija
6/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut kysyä tuota häneltä itseltään? Hän vaikuttaa panostavan huomioimiseesi, kun on keskustelun pohjalta alkanut soittelemaan. Hyvin saattaisi alkaa vähän kysymäänkin, jos toisit asian hänen tietoonsa.

Vierailija
7/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Moi, mitä sulle kuuluu?

- Blaa, blaa, blaa, blaa, blaa

15 min ja yhä edelleen blaa, blaa, blaa

- Aijaa, voitasko me panna?

Näin se miehen ajatusmaailma kulkee ja mieluusti jättäisi tuon ekan kysymyksenkin väliin.

Vierailija
8/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se miehen ajatusmaailma kulkee ja mieluusti jättäisi tuon ekan kysymyksenkin väliin.

Huomaa että sinä et ole se kenen niskaan oksennetaan kaikki paha mieli ja olo. Tuon jälkeen pitäisi vielä sanoa että kiitos saanko lisää tai saat syyttelyn että et koskaan kuuntele

Vierailija
9/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se aattelee että kerrot kyllä jos jotain poikkeavaa tapahtui. En itse ole puhelinihminen ollenkaan, en jaksa jaaritella siinä luurissa yhtään enempää kuin on pakko.

Vierailija
10/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se aattelee että kerrot kyllä jos jotain poikkeavaa tapahtui. En itse ole puhelinihminen ollenkaan, en jaksa jaaritella siinä luurissa yhtään enempää kuin on pakko.

Tämä mies siis ihan vapaaehtoisesti minulle soittelee. Ennen kuin ensimmäisen kerran tavattiin, niin kysyin voidaanko ensin jutella puhelimessa ja pari kertaa sen jälkeen. Silloin sanoi ettei yleensä soittele kenellekään.

Nykyään soittelee paljon, harvemmin itse edes soittelen kun ehtii ensin.

Ap.

Vierailija
11/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut kysyä tuota häneltä itseltään? Hän vaikuttaa panostavan huomioimiseesi, kun on keskustelun pohjalta alkanut soittelemaan. Hyvin saattaisi alkaa vähän kysymäänkin, jos toisit asian hänen tietoonsa.

En ole asiaa ottanut puheeksi koska pelkään että se voisi vaikuttaa arvostelevalta jakritisoivalta jos se onkin vain hänen tapansa olla ja toimia. Kuitenkin sanonut että ei puheluita yleensä harrasta.

Ap.

Vierailija
12/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy mitä teet, mutta ei mitä kuuluu? Mikä sika!

Vierailija
13/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita mita mita sina sanoa?

Vierailija
14/18 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin ja minulla on useampi aina että saan tarpeeksi seksiä. Anteeksi mutta sinua taitaa mies viedä.

Vierailija
15/18 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kuulumisesi ovat: yhy y y kaikki on paskaa paitsi kusi

Vierailija
16/18 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin kun mun tyttöystävä soittaa, niin yleensä luen tablettia/katson Netflixiä yms ja kuuntelen hyvin valikoivasti mitä hän sanoo.

Vierailija
17/18 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan hyvä. Mun ex soitti aina kertoakseen omat kuulumiset, mutta mun asiat eivät juuri kiinnostaneet.

Vierailija
18/18 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kohteliaisuudesta pitää teeskennellä muutakin.

Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi