Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi äänestää perussuomalaisia

Vierailija
18.02.2015 |

Meidän alueella on vain oman edun tavoittelijoita ja riitapukareita. Saisi Soini pistää koko porukan ulos puolueestaan saman tien. En halua heistä ketään eduskuntaan. Eikä siellä ei-ehdokkaissakaan kovin hääviä sakkia ole. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en voi äänestää, koska mua on lapsena haukuttu ulkomaalaistaustastani. Siksi en voi. Niin moni rasisti äänestää persuja.

Vierailija
2/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta puoluetta ei ole. Kokoomus, rkp, vihreät kaataa maan. Kallisti jo tähän kuntoon. Ei jatkoon. Keskusta kiinnostaa ainoastaan nostattaa maatalousyrittäjien jo ylisuuret tuet ja ne rahat otetaan jälleen mammojen lapsilisistä tms rahasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:36"]Muuta puoluetta ei ole. Kokoomus, rkp, vihreät kaataa maan. Kallisti jo tähän kuntoon. Ei jatkoon. Keskusta kiinnostaa ainoastaan nostattaa maatalousyrittäjien jo ylisuuret tuet ja ne rahat otetaan jälleen mammojen lapsilisistä tms rahasta
[/quote]Just. Miten olisi Kd?

Vierailija
4/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:36"]Muuta puoluetta ei ole. Kokoomus, rkp, vihreät kaataa maan. Kallisti jo tähän kuntoon. Ei jatkoon. Keskusta kiinnostaa ainoastaan nostattaa maatalousyrittäjien jo ylisuuret tuet ja ne rahat otetaan jälleen mammojen lapsilisistä tms rahasta [/quote]Just. Miten olisi Kd?

[/quote]

Ei. Kd:ssä ihmisiä jotka haluaa tukahduttaa kaikki elävä. Muistatte kaikki räsäsen ajatukset. Kaikki on syntiä

Vierailija
5/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ei yksinkertaisesti ole!

Vierailija
6/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puoliksi oikeassa. PS on paras puolus nyt, mutta ei KD huono vaihtoehto ole. Ihan hyvä. Eikä Räsänen halua kaikkea tukahduttaa, sisäministerinä on puhunut ja saanut aikaan kaikkea hyödyllistä suomelle. Kuten suomen turvallisuutta edistaviä asioita.

Vierailija
7/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:10"]

Olet puoliksi oikeassa. PS on paras puolus nyt, mutta ei KD huono vaihtoehto ole. Ihan hyvä. Eikä Räsänen halua kaikkea tukahduttaa, sisäministerinä on puhunut ja saanut aikaan kaikkea hyödyllistä suomelle. Kuten suomen turvallisuutta edistaviä asioita.

[/quote] Viime syksynä tuli liian iso infopaketti räsäsen ajatuksista. Muuten olis ihan hyvä mimmi ja sisukas. Valitettavasti ääriajatukset aina pelottaa

Vierailija
8/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on nimenomaan alueeni, jossa on toinen toistaan huonompia ehdokkaita. En tiedä, jättäisikö peräti äänestämättä. Ikinä en ole isoissa vaaleissa jättänyt, siitä asti kun äänioikeus on ollut, olen käynyt kaikki eduskunta-, kunnallis- ja pressanvaalit ja jotain pienempiäkin seka eurojutut olen äänestänyt aina. Jos ei ole puolue napannut, on löytynyt joku henkilö kuitenkin. Nyt en halua alueeltani yhtäkään persua eduskuntaan, koska ehdokkaat on huonoja. Saa arvata mikä alue, en kerro silti. Eikä mun mielestä alueella oikein ole jämäköitä perussuomalaisia muutenkaan, eli alueella koko puolue on turha. En minä noista ulkomaalaisjutuista niin perusta, vaan enemmän muista asioista. 

Vierailija
9/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten, eli islamkammoisten äänestäminen on tietysti monille vaikeaa.

20 vuotta sitten ehkä 5% olisi äänestänyt Perussuomalaisia kokemansa islamin uhan takia.

10 vuotta sitten ehkä 10%...

Tänä vuonna melkein 15%.

10 vuoden kuluttua varmaan jo 20%

20 vuoden kuluttua varmaan yli 25%

30 vuoden kuluttua Perussuomalaiset puolue kielletään islam vastaisuuden takia.

40 vuoden kuluttua äänestäminen ja demokratian viimeisetkin rippeet kielletään ja täälläkin nousee islamilainen kalifaatti pystyyn.

41v m

Vierailija
10/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:09"]

Ongelma on nimenomaan alueeni, jossa on toinen toistaan huonompia ehdokkaita. En tiedä, jättäisikö peräti äänestämättä. Ikinä en ole isoissa vaaleissa jättänyt, siitä asti kun äänioikeus on ollut, olen käynyt kaikki eduskunta-, kunnallis- ja pressanvaalit ja jotain pienempiäkin seka eurojutut olen äänestänyt aina. Jos ei ole puolue napannut, on löytynyt joku henkilö kuitenkin. Nyt en halua alueeltani yhtäkään persua eduskuntaan, koska ehdokkaat on huonoja. Saa arvata mikä alue, en kerro silti. Eikä mun mielestä alueella oikein ole jämäköitä perussuomalaisia muutenkaan, eli alueella koko puolue on turha. En minä noista ulkomaalaisjutuista niin perusta, vaan enemmän muista asioista. 

[/quote]

Älä kuitenkaan jätä äänestäminen väliin. Siihen varaan kokoomus laski viimeksi ja onnistui projektissaan. Äänestäkää vaikkapa kd:tä, on se niiin paljon parempi puolue kuin kokoomus, vihreät ja keskusta. Nyt sinun äänesi tarvitaan, oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän