Jälkiehkäisy, oireet ja kokemukset
Moikka! Ajattelin tänne kirjoitella, kun mietityttää, ja tilanne ei kuitenkaan ole niin akuutti, että lääkärin neuvoja tarvitsisi (ei ole maailmanloppu jos vauva tähän tupsahtaa), lähinnä haluan kuulla muiden kokemuksia Norlevosta. Oon lukenut monia keskusteluja, mutta en kaikkea haluamaani oo saanu selville.
Mulla alkoi 2.1. kuukautiset, ja viimeinen vuotopäivä oli 9.1. 11.1. Huomattiin miehen kanssa laukeemisen jälkeen, että käyttämämme uudenlainen kumi olikin päästänyt ihan reilusti siemennestettä reunojen ylitse.
Otin 12.1. Norlevo -pillerin (yhdynnästä kulunut silloin n.12h), jolloin kuukautiset alkoi uudestaan 16.1. ja viimeinen vuotopäivä oli 21.1. Sen jälkeen tähän päivään asti ei ole vielä menkkoja kuulunut.
Kuitenkin mulla on ollut ihan selkeitä menkkakipuja, joita mulle tulee aina silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa. Nyt tosin nämä "menkkakivut" ovat joka kerta menneet ohi. Testannut oon muutamaankin otteeseen, ja negaa näyttää(lukenut olen, että monilla testi on näyttänyt plussaa jopa vasta parikin viikkoa kuukautisten poisjäännin jälkeen).
Kysymyksiä olisikin nämä:
-Millainen teidän kuukautiskierto on ollut pillerin oton jälkeen?
-Onko ollut kuukautiskipujen tapaisia kipuja tai muita oireita vielä näinkin pitkään pillerin oton jälkeen?
Ei ketään??