Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies puhuu p*skaa selän takana

Vierailija
17.02.2015 |

Olen kiltti, ystävällinen ja jopa hieman tossukka. Usein kyläillessä heti, kun menen toiseen huoneeseen tai puhun puhelimessa, niin mies alkaa nälviä minusta kaikkea negatiivista ja kertoo salaisuudet (esim. jos yritämme saada lasta alulle tai jos olen hakemassa johonkin kouluun opiskelemaan sekä sairaudet yms.). Mies ei suostu muuttamaan käytöstään, vaikka olen kertonut, että ko. toimintatapa tuntuu minusta pahalta ja loukkaavalta. Mikä voisi olla syynä hänen käytökseensä ja miten saan tilanteen korjaantumaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Terveisin, epätoivoinen AP

Vierailija
2/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella epämiellyttävän, sivistymättömän ja todella epäempaattisen täydellisen moukan käytökseltä. Miksi siedät tuollaista? Eikö tuo ominaisuus esim. näkynyt seurusteluaikoina vai onko alkanut nyt yllättäen? Jos kerran olet käytöksen loukkaavuudesta kertonut ilman mitään vastakaikua, niin en usko, että kukaan pystyy v-maista k***päätä muuttamaan. Eihän hän ilmeisesti koe tekevänsä mitään väärää. Itse teet valintasi, haluatko tuollaisen eliön rinnalla ainoan elämäsi kulutella. Onnea valitsemallasi tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:00"]

Kuulostaa todella epämiellyttävän, sivistymättömän ja todella epäempaattisen täydellisen moukan käytökseltä. Miksi siedät tuollaista? Eikö tuo ominaisuus esim. näkynyt seurusteluaikoina vai onko alkanut nyt yllättäen? Jos kerran olet käytöksen loukkaavuudesta kertonut ilman mitään vastakaikua, niin en usko, että kukaan pystyy v-maista k***päätä muuttamaan. Eihän hän ilmeisesti koe tekevänsä mitään väärää. Itse teet valintasi, haluatko tuollaisen eliön rinnalla ainoan elämäsi kulutella. Onnea valitsemallasi tiellä.

[/quote]

Mies ei tosiaan aluksi näyttänyt ikäviä piirteitään, mutta toisaalta oltuamme yhdessä noin puolisen vuotta alkoi minun lyttäämiseni todenteolla, jolloin kerroin asiasta äidilleni ja parille kaverilleni, jotka olivat aivan kauhuissaan. Äitini kuitenkin kimpaantui asiasta niin kovasti, että lähetti miehelleni tulikivenkatkuisen viestin, mistä seurasi se, että en enää uskaltanut kertoa mieheni ilkeistä jutuista ja teoista äidilleni tai kenellekään muulle sukulaiselle hiiskaustakaan. Myös kaverini reagoivat voimakkaasti ja olin kuitenkin vielä ihastunut tuossa vaiheessa, joten päätin, että en kerro miehen käytöksestä enää kenellekään, vaan odotan ja toivon, että hän muuttuisi. Tilanne on mennyt pääsääntöisesti koko ajan pahemmaksi. Tämä minun mustamaalaamiseni sukulaisteni silmissä on uudehko ilmiö, tosin hän on vasta ihan hiljattain tavannut sukulaisiani ensimmäisen kerran. Esim. ekalla kerralla tavatessaan mummoni hän ehti haukkua minua sukulaisteni kuullen laiskaksi ja huonoksi perheenemännäksi, kun en passaa häntä riittävästi ja neuroottiseksi sekä hitaaksi ja tiuski ilkeästi minulle (siten että sain hävetä, sillä paikalla oli muita sukulaisia), kun olimme menossa kylään ja lähdössä kotiin. T. Ap

Vierailija
4/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös on siis pahentunut koko ajan vaikka olet sanonut ettei se tunnu hyvältä? Jaa-a. Mitäköhän pitäisi tehdä? No ehkä odottelet vielä kauemmin. Kohta mies ei enää välitä vaikka olet kuulemassakin hänen ilkeilyitään. Lapsua kannattaa tietty hankkia mahdollisimman paljon ja olla pitkään kotona että olet mahdollisimman riippuvainen tuollaisesta paskakasasta.

Ihan oikeasti. Mitä sanoisit ystävällesi jolla on tuollainen "mies"?

Vierailija
5/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Miehesi on paskiainen eikä kunnioita sinua. Ystäväsikin luultavasti säälivät sinua.

Vierailija
6/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimissä mies sinänsä puhuu myös esim. monista työkavereistaankin ikävään sävyyn. Hän yleensä tarttuu ihmisten heikkouksiin ja riepottelee niitä sekä juoruilee hyvinkin värikkäällä tavalla monista työkavereistaan ja jopa alaisistaan toisille kavereilleen (olen vieressä kuullut niitä hänen puheluitaan välillä). Monesti, jos on jollekin tapahtunut jotain ikävää, niin mies soittaa heti välittömästi tietyille luottokavereilleen ja kertoo mehukkaimmat juorut oikein naureskellen ja kovalla äänellä. Olin aluksi ihan ihmeissäni, sillä en ollut tottunut moiseen käytökseen lainkaan ja pidin juoruilua muutenkin epäkohteliaana tapana. Enemmänkin itse olen sellainen, että olen luotettava kuin muuri sellaiselle, joka minulle uskoutuu salaisuudestaan (siis en kerro tai edes vihjaile siitä kenellekään koskaan, jos olen luvannut niin ja jos kyseessä on vähänkin arkaluontoinen asia). Mieheni onkin sitten tuossa asiassa vastakohtani ja lipsauttelee salaisuudet puolivahingossa ja välillä tahallaankin, kun ei vain malta olla kertomatta, jos juttu on tarpeeksi mehukas ja saattaa hänet itsensä samalla parempaan valoon. T. Ap

Vierailija
7/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kaveriltani. Eräs oli kertonut hänelle intiimiasioitaan niin tämä kaveri soittaa mulle ja puhelu alkoi näin...er ikinä usko mitä "elisa" äsken mulle kertoi!! Silloin tajusin että kerron vain asiat, jotka eivät haittaa tulla muidenkin tietoon. Teen saman mieheni kanssa koska hänellä on nykyään taipumus piilovittuilla asioista mulle muiden kuullen. Mahtavaa kun ei voi luottaa kuin omaan itseensä! Vakava puhuttelu ja ero jos ei muuten tajua!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi