Mitä tekisin?
Kauhea vauvakumme on jyllännyt nyt monta kuukautta!!! Meillä on 2v3kk ja 1v4kk ikäiset lapset....Haluaisin niin pienen tuhisevan nyytin taas syliini!! Mies haluaa myös ehkä jopa enemmän kuin minä!!! Uskallanko, jaksanko? Se on suurin pään vaivani!!! Me perustimme vasta yrityksen ja mies on 24/7 töissä!! Olen siis aika paljon lapsienkanssa yksin!!! Tällä hetkellä molemmat ovat tarhassa koska molemmat teemme töitä!!! Toinen puoli sydämestä on valmis ja toinen ei...mitä teen? Ja miten lasten ikäerot? Onko muilla pienellä aikavälillä syntynyt kolme lasta!!! Antakaa kommenttia! Jos saisin pääni selväksi mitä teen?
Rakastan lapsia paljon ja haaveilen isosta perheestä=)
Ainut huoleni on jaksaminen.....
Kun toinen lapseni syntyi olin aika pilvissä en muista ajasta paljon mitään=)
Molemmat tosin nyt jo oma toimisia....? En tiedä?
Kommentit (3)
Tuttavalla on 4 lasta 5 vuoden sisällä ja hän kommentoi kun kysyin, että eikö ole rankkaa: " No ei oikeastaan..." Eli kai sekin on asennekysymys!! Onhan lapsilla sitten seuraa toisistaan ja vanhempanakin varmaan loistava yhteishenki! Mutta älä laita tarhaan :-( :-P terveisin hysteerinen kotiäiti joka ei ikinä kuvitellut että 25-vuotiaana kahden lapsen äitinä tällaista paasaisi... Minunhan piti olla uraihminen!! :-D Älä suutu!
Mulla sama tilanne. Haluttais kolme lasta ja meillä on nyt lapset 2,7 v. ja 1 v. Mulla on taas vauvakuume ja mies on töissä paljon koska on yrittäjä. Lapset ovat siis paljon minun kontollani.
Mietin myös tuota jaksamista, mutta ois kiva kun lapset ois pienellä ikäerolla. Heistä olisi toisilleen seuraa ja sitten ne lapset ois kerralla " tehty" . Menis tähän samaan putkeen valvomiset, vaipparallit ja muut.
Nyt on ollut pientä yritystä, mutta en usko että on tärpännyt.
T: Ona
Aika vaikea tilanne...
Omasta kokemuksestani tiedän (myös kaksi lasta), että jossain vaiheessa aina tulee noita vauvakuumeita, ihan hormonaalisia, mutta ne menee ohi (paitsi jos roikkuu täällä...!!)
Ainakin sulla tulee olemaan tosi rankkaa jos saatte kolmannen.
Tosin nuo lapset ovat kyllä jo yli 3,5v ja yli 2v vaikka heti tärppäiskin ;-)
Mut sitten kannattaa kyllä miettiä tuota tarhaanlaittamista... Eikö tuon ikäiset ole kuitenkin tosi nuoria ja eikö ole aika ikävää jos sinulla sitten jossain vaiheessa kolme alle viisivuotiasta ja kaikki tarhassa...
Et sitten ehdi nauttia lapsista ollenkaan.
Nämä vaan mun mielipiteitä, toivottavasti et loukkaannu :-)
Pointtini on se, että jos haluaa paljon lapsia ja on kova vauvakuume niin eikö ole sitten järkevää hoitaa lapsosia kotona :-)