Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestät mykkäkoulun?? mä en kestä päivääkään, vaan lähden

Vierailija
17.02.2015 |

Tuli paha riita avomiehen kanssa ja hän pitää minulle kolmatta päivää mykkäkoulua. Vastaa kyllä kun kysyn jotakin, mutta muuten sulkee täysin ulkopuolelle. En kestä, hajoan kappaleiksi. Miten te muut kestätte??? Yhden miesystäväni jätin kun hän alkoi mykkäkouluun. Minusta se on henkistä väkivaltaa. Olenko liian tiukkis, pitääkö vain jaksaa ymmärtää ja antaa tilaa ja itkeä omat itkut salaa??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi itkeä ollenkaan. Iloitse ja illakoi kun toinen mököttää! Elä omaa elämääsi, tapaa ystäviäsi aktiivisemmin ja totea yksiselitteisesti miehellesi, että mökötys on typerää väkivaltaa, sillä ei saavuta mitään ja että et ole ajatusten lukija. Täytyy kertoa ääneen, kun jokin asia painaa! Anteeksipyynnöt jälkeepäin ovat aivan turhia. Mennyttä mikä mennyttä myös mökötyksessä!

Ohjeeni eivät ehkä toimi sinulla, mutta tämä on tapani suhtautua ja näillä keinoin olen elänyt mököttäjämieheni kanssa jo 10 vuotta. Vain mies kärsii aikansa.

Vierailija
2/3 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen ohjeilla pärjää. Eli teet nyt juuri niin kuin mies haluaakin. Sinun pitää tehdä siis toisin, antaa hänen olla ja huomiotta, ei kysellä mitään, vaan mennä ja tulla iloisena omien ystävien kanssa ja puhua pulputtaa heidän kanssaan vaikka ihan siinä miehen lähellä. Et kuitenkaan yliammu iloisuutta, vaan olet sellainen normaalin iloinen ja huoleton vain. Ei varmasti mies siinä kauan jaksa mököttää kun huomaa, että se ei tepsi. Tosin ohjeet ovat sinulle jo myöhässä, menit miehen haluamaan olotilaan mukaan ja olet siinä pyörinyt liian kauan. Ehkä seuraavalla kerralla muistat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista