Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö syyksi eroon?

Vierailija
17.02.2015 |

Periaatteessa vielä tunteita jäljellä miestäni kohtaan, mutta en tiedä ovatko ns. vanhoja tunteita tai siis tunteita sitä kohtaan, millainen mies oli ennen. Nyt meillä ei juuri hyvää päivää ole. Yhteisiä pieniä lapsia useampi plus miehen edellisen liiton ala-asteikäiset. Asuvat meillä 24/7. Mies ei enää kohtele minua perheen aikuisena eikä esim. anna puuttua kasvatukseen. Meillä sovittu aikoinaan samat säännöt kaikille ja molemmille aikuisille luo kasvattaa näillä säännöillä. Nyt on miehen kelkka kääntynyt, näkee punaista jos sanon normaaleista asioista, varsinkin tyttärelle. Niin pientä asiaa ei olekaan, etteikö siitä tulisi riita minun ja miehen välille. Jotenkin kääntyy aina niin, että mies ja tyttö minua vastaan. Myös suoraa haukkumista minua kohtaan ja syyttelyä esim. tytön terveydentilasta, koulumenestyksestä tai luonteesta. Elääkö mies mielessään vanhaa avioliittoaan tyttärensä kautta???! Onko parempi laittaa peli poikki. Keskustelu ei auta eikä onnistu. En haluaisi rikkoa perhettä, mutta kotona ollessa olen todella ahdistunut ja olen huomannut vältteleväni joo samassa huoneessa oloa miehen lasten kanssa ettei vain tule riitaa. Miehen kanta on se, että en välit tarpeeksi hänen lapsistaan. Minun kantani on se, että toisen mollaus pahentaa minun ja lasten välejä ja on iha normaalia, etten voi tuntea 100% äidintunteita toisen lapsia kohtaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booooring

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi