Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on maailman ihanin.

Vierailija
17.02.2015 |

Pitää paikkansa että nainen on hehkeimmillään raskaana. Itsekin uskonut niitä kavereitten juttuja että nainen muuttuu joka asiasta kitiseväksi hirviöksi. Täyttä soopaa. Ainakin minun vaimoni on parhaimmillaan. Ja erittäin kiihottavan näköinen. Voisin katsella sitä alasti vaikka joka ilta. Tänään on namipäivä.-mies39-

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin hartaasti, että olisit mieheni, mutta tiedän kyllä ettet ole hän. Kerro vaimollesi miten ihana ja kaunis ja hehkeä hän on raskaana(kin) ollessaan, kuiskaa se hänelle kesken rakastelunne.

Vierailija
2/12 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ketään voi kiihottaa paksuna oleva muija. Ellei sitten ole jotain läski-fetissiä. Jos oma muija pamahtais paksuksi,niin hoitaisin hommat jonkun muun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:32"]

Kuinka ketään voi kiihottaa paksuna oleva muija. Ellei sitten ole jotain läski-fetissiä. Jos oma muija pamahtais paksuksi,niin hoitaisin hommat jonkun muun kanssa.

[/quote]

miksi olet vauva.fi nimisellä sivustolla?

Vierailija
4/12 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:32"]

[/quote]

miksi olet vauva.fi nimisellä sivustolla?
[/quote]

Naulan kantaan.

Vierailija
5/12 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty parempaan parempaan? Sun mielipitees ei varmaan kiinnosta ketään. Mieheni on koko raskausajan suorastaan palvonut mua. Välillä jopa kiusaannun kun jokapäivä kuulee kuinka ihana olen. Täytyy nauttia tästä huomiosta,kai se arki taas koittaa joskus. Seksikään ei ole tuntunut näin upeelta aikoihin. Mutta meillä tätä lasta on yritetty kauan. Olin jo hyväksyt sen etten voi saada lasta.-n38-

Vierailija
6/12 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin perverssi! Hakeudu jo hoitoon!

Vierailija
7/12 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:32"] Kuinka ketään voi kiihottaa paksuna oleva muija. Ellei sitten ole jotain läski-fetissiä. Jos oma muija pamahtais paksuksi,niin hoitaisin hommat jonkun muun kanssa. [/quote]

miksi olet vauva.fi nimisellä sivustolla? [/quote] Naulan kantaan.

[/quote]

Lahnat taas vauhdissa. Jos muija pamahtaa paksus niin syytä alkaa panemaan muita, juurikin näin. Perse vaan kasvaa ja nalkutus lisääntyy, vaihtoon vaan kehäraakit.

Vierailija
8/12 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Naisen kasvot näyttävät säteilevältä raskaana.

Vierailija
9/12 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo 6kk raskaana. En koskis pitkällä tikullakaan. Upeasta ja kauniista naisesta on tullut ruma läskiplösö. Joo, tosi upea ja oikein säteilevä...paskapuhetta!

Vierailija
10/12 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:31"]

Helvetin perverssi! Hakeudu jo hoitoon!

[/quote]
...nyt on kyllä peiliin katsomisen paikka ja hoitoon hakeutumiswn paikka ihan eri henkilöllä, jos naisen ihannointi noin kamalasti kauhistuttaa...

Vierailija
11/12 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisipa omakin mieheni mua. Olen viimeiset kuukaudet kuullut ainoastaan kuinka turha olen. Ja epäkiihottavampaa olentoa ei voi olla. Jatkuvaa henkistä väkivaltaa. Nyt vielä alkanut tukasta repiminen. Pelkään päivää kun hakkaa mut oikeesti. Joutuu tuollaiselle miehelle synnyttään lapsen. Olen kateellinen niille naisille jotka ovat saaneet nauttia raskaudesta..

Vierailija
12/12 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:20"]

Pitää paikkansa että nainen on hehkeimmillään raskaana. Itsekin uskonut niitä kavereitten juttuja että nainen muuttuu joka asiasta kitiseväksi hirviöksi. Täyttä soopaa. Ainakin minun vaimoni on parhaimmillaan. Ja erittäin kiihottavan näköinen. Voisin katsella sitä alasti vaikka joka ilta. Tänään on namipäivä.-mies39-

näihnä se luonto on taroittanut. hehkeä ja tikhkuva (seksiä ja halua) ja ylitsevuotava (maitoa)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme