Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa niiiin paljon! :'( (seksiasiaa)

Vierailija
17.02.2015 |

Kaduttaa se, etten ollut kiinnostuneempi ja aktiivisempi seksissä sillloin nuorena ennen lapsia, kun mies halusi jatkuvasti, ehdotti ja teki erilaisia juttuja jne. ja selvästi piti kokemattomuuttani vain plussana, vaikka minua se hävetti, kuten niin moni muukin seksiin liittyvä asia. Nyt 13v jälkeen olisin valmis ja halukas vaikka mihin, mutta miestä eivät seksiasiat kiinnosta enää läheskään samoin kuin vaikka 10v sitten.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jossain vaiheessa tulee kausi kun molempia kiinnostaa. Jutelkaa noi asiat. Kerro.

Vierailija
2/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua kaduttaa? Nuorempana kokeilut ei ollut sun juttu, vanhempana ne eivät tunnu olevan sun miehesi juttu. Teillä on vaan mennyt eri tavalla seksuaalisuuden kehitys. Mies taantuu ja sinulla suhde seksuaalisuuteen muuttuu rennommaksi. Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen kuinkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Se on harmillista kun miehillä halut ja kyvyt vähenee iän myötä ja naisilla käy päinvastoin. Miksei voitais mennä samaa tahtia...

Vierailija
4/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:29"]

Juu. Se on harmillista kun miehillä halut ja kyvyt vähenee iän myötä ja naisilla käy päinvastoin. Miksei voitais mennä samaa tahtia...

[/quote]

Mä oon kyllä ihan eri mieltä tästä. Itselläni on kyllä halut vähentyneet ja miehellä (miehillä) pysyneet ennallaan. Seksielämäni ekat kymmenen vuotta olivat selkeästi aktiivisimmat.

Vierailija
5/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkymmenen vuoden yhteiselon kokemuksella: seksissä on erilaisia kausia kummallakin.

Mies harmittelee nyt, ettei osannut aiemmin muuta kuin pikaisia panoja. Minua ei suuremmin haitannut, kun määrä korvasi laadun. Nyt on sitten senkin edestä ihanaa, vaikka harvemmin onkin sitä herkkua. Menopaussi vapautti lisää nauttimaan ja mies itse on todennut, että seksi on nyt parempaa kuin nuorempana, koska molemmat saavat siitä nyt enemmän. Laatu korvaa nyt määrän!

Vierailija
6/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Nyt vanhempana haluaisin joka päivä ja innostun kaikista uusista jutuista, nuorempana hyvä jos kerran viikossa. Ennen vonkasi mies, nyt minä, kun mies ei ihan pysy samassa tahdissa. Nautin seksistä paljon enemmän kuin ennen, ja onhan sitä sentään muutama kerta viikossa, joten ei pitäisi valittaa. Sekin on hassua, että silloin kun oli nuori ja seksin käyn näköinen ja sai miehiltä huomiota, ei tod. kiinnostanu. Nyt kun on muuttunut miehille "näkymättömäksi" (ei kyllä kukaan vislaa perään) niin itsellä kyllä kiinnostusta löytyisi.

Vierailija
7/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa se, etten kehdannut nauttia elämästä silloin, kun siihen olisi ollut mahdollisuus. Suostuin kyllä kaikkiin kokeiluihin, mutta en osoittanut sellaista aktiivisuutta ja innostusta, joka olisi saattanut ylläpitää miehen kiinnostusta. Pidin myös itsestäänselvyytenä sitä, että seksiä on joka päivä, ilman että itse laitan tikkua ristiin asian takia. Ollaan puhuttu ja mies tietää tyytymättömyyteni. Nyt sitten turhautuneena (tällä hetkellä) kotiäitinä luen 50 shadesia ja niiin kaduttaa, kun mullakin olisi voinut olla lähes sellainen seksielämä, jos vain olisin edes vähän kannustanut :( ap

Vierailija
8/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksikkään näköinen. Mobiili kun tarjoilee omia sanojaan...

Vierailija
9/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onneksi yhä halutesaani seksikkään näköinen. Eilenkin kaupassa joku teini vilkuili sillä silmällä! Ap

Vierailija
10/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä taida olla miehelle sanonut, että kaduttaa. Mutta mitä se hyödyttäisi. Mies on nyt puolitosissaan kutsunut mua pervoksi ja seksihulluksi. Ap

Vierailija
11/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:29"]

[/quote]

Mä oon kyllä ihan eri mieltä tästä. Itselläni on kyllä halut vähentyneet ja miehellä (miehillä) pysyneet ennallaan. Seksielämäni ekat kymmenen vuotta olivat selkeästi aktiivisimmat.

[/quote]

Sama täällä. Mies odottaa toivorikkaana milloin se viidenkympin seksivillitys alkaa mullakin, mutta eipä vaan ala.. koko homma alkaa olla EVVK.

Vierailija
13/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon huolehditte itsestänne te joita seksi ei huvita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi