Miks mies kuvittelee että olen hänestä kiinnostunut vuosia eron jälkeen?
Yrittää lähestyä vaikka olen kieltänyt. Olimme satunnaisesti tapailusuhteessa.
Kommentit (25)
Moikka, En ole sinusta enää kiinnostunut. Kyselin vaan niiden rahojeni perään, jotka aikoinaan lainasit ja lupasit pikimmiten maksaa takaisin.
Terveisin, mies.
Ei, ei se mies kuvittele yhtään mitään. Kuhan koettaa, jos irtois. Jos ei irtoo koettaa seuraavaa, jne…
En ole kyseisen miehen kanssa ollu missään tekemisissä enää vuosiin. Silti yrittää tavoitella minua. Ap
No lopeta tapailu ja poista sosiaalisesta mediasta. Älä tervehdi kapungilla.
Ei tiedä puhelinnumeroa joten sitä kautta ei pysty ottamaan yhteyttä. Tietää valitettavasti sen missä asun. En tervehdi tai reagoi noihin lähentymisyrityksiin. Ap
Miehiä on niin vaikea ymmärtää. Käyttäytyvät jatkuvasti omia sanojaan vastaan. Minunkin miekkonen lähti ovet paukkuen ja solvauksia ladellen, mutta parin kuukauden päästä ihmetteli, kun en vastaa viesteihin. Lähetti oikein postikortin kysyäkseen.
Tämä on jatkanut tätä yrittämistä jo vuosia. Pahin tilanne se kun on kuitenkin arvaamaton tyyppi ja sitten seisookin jo ovella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen ja kontrollinhaluinen.
Ai vaikka kyseessä oli pelkkä seksisuhde? Ap
Eikös nuo vainoajat innostu kaikesta huomiosta? Ei kannata siis reagoida.
Mitäs jos pelkän reagoimattomuuden sijasta sanoisit sille, että "painu helvettiin ja pysy poissa, jos sua vielä näkyy täällä niin haen lähestymiskiellon".
Jos ei vuodessa tuo sun reagoimattomuus ole toiminut, niin miten luulet sen jatkossakaan toimivan. Se, ettet avaa ovea on varmaan viisasta, jos olet yksin kotona, mutta se luulee silloin, että et vaan tosiaan ole kotona.
Kuhan koetaan ns kepillä jäätä.