Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehkää mulle MBTI arvio!

Vierailija
16.02.2015 |

Olen todella utelias, tiedonhaluinen, opin nopeasti uusia asioita, vähän yksinäinen susi, tykkään puuhastella omiani ja suurin osa vapaa-ajastani menee omien projektien parissa, väsäilen nettiin juttuja ja tutkin itseäni kiinnostavia asioita. Olen varautunut, hiljainen ja viileä mutta ehdottoman kohtelias vieraiden seurassa ja muutaman ihan läheisen ystävän kanssa olen kuin ellun kana, tykkään hassutella ja vitsailla. Olen kiinnostunut ideoista, innovaatiosta mutta turhaudun helposti. Tunteet ovat minulle hyvin yksityinen asia joista en puhu kenellekään ja muut ihmiset tunteineen harvoin kiinnostavat, tosin osaan olla empaattinen jos on pakko, tunnen oloni tässä roolissa kuitenkin epämukavaksi.

Huonoina puolina minulla on sulkeutuneisuus ja epäsosiaalisuus, kivikasvoisuus ja kyvyttömyys ilmaista tunteita avoimesti. Olen impulsiivinen ja täysin uteliaisuuteni vietävissä, unohdan helposti ulkoisen elämän ja elän pääni sisällä. Olen epäsiisti, asuntoni on läävä, tupakoin, syön joko paljon tai unohdan syömisen kokonaan, olen huono puhumaan improvisoiden, pääni sisäiset asiat eivät jäsenny puheisiin kunnolla. Olen myös aika kärsimätön muiden ihmisten kanssa, varsinkin jos joudun selittämään yksinkertaisia asioita vain koska he eivät pysy ajatusteni perässä.

Onko ehdotuksia? Saa kysyä lisäkysymyksiä! Olen miettinyt tätä pitkään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn INTP-kuoroon :)

Vierailija
2/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla juu INTP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tarkentaa: INTPt ovat yleisesti INTJ:n kanssa älykkäimpinä pidettyjä, "hulluja professoreja" jotka elävät päänsä sisällä, luovia ja INTJ:stä poiketen heille ideat ovat jo itsessään palkitsevia, INTJ:lle ominaista on arvioida idean mielenkiintoisuutta sen perusteella, mitä hyötyä siitä voisi käytännössä olla. INTP:t ovat sulkeutuneita, kiinnostuneempia faktoista kuin tunteista, heillä on kova tiedonjano ja uteliaisuus, tarve ymmärtää kaikkea sekä ympäristössä että abstraktilla teoriatasolla. Monet tiedemiehet ja filosofit ovat INTP-tyyppiä, Einstein nyt muiden muassa. Heikkoutena INTP:llä on juurikin kuvailemasi sulkeutuneisuus, tunteiden vaikea ilmaisu ja koska heidän päänsä sisällä tapahtuu niin paljon, on sitä kaikkea vaikea kuvata sanoiksi :)

Vierailija
4/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISTP?

Vierailija
5/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:06"]

ISTP?

[/quote] ISTP on yleensä sellainen konkreettinen mekaanikko, tykkää viritellä asioita ja puuhastella erilaisten kojeiden kanssa. Ap ei minusta iske sellaisena tyyppinä ja pään sisällä eläminen ei tätä tue, ISTPt ovat hyvinkin kiinni hetkessä. INTP sanoisin minäkin.

Vierailija
6/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, haluan lisää mielipiteitä! Ap

Vierailija
7/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, mobiili söi kappalejaon.

Vierailija
8/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISTJ tai INTJ. Mikset tee sitä testiä? :) itse olen INFP.

Vierailija
9/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:35"]ISTJ tai INTJ. Mikset tee sitä testiä? :) itse olen INFP.
[/quote]

Siskoni muistuttaa sinua hyvin paljon ja on siis ISTJ :) siksi arvelen näin. -3

Vierailija
10/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intp selvästi

Vierailija
11/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP sanoisin minäkin

Vierailija
12/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kyseisen testin voi tehdä?

Ap

Vierailija
13/13 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:27"]

Olen todella utelias, tiedonhaluinen, opin nopeasti uusia asioita, vähän yksinäinen susi, tykkään puuhastella omiani ja suurin osa vapaa-ajastani menee omien projektien parissa, väsäilen nettiin juttuja ja tutkin itseäni kiinnostavia asioita. Olen varautunut, hiljainen ja viileä mutta ehdottoman kohtelias vieraiden seurassa ja muutaman ihan läheisen ystävän kanssa olen kuin ellun kana, tykkään hassutella ja vitsailla. Olen kiinnostunut ideoista, innovaatiosta mutta turhaudun helposti. Tunteet ovat minulle hyvin yksityinen asia joista en puhu kenellekään ja muut ihmiset tunteineen harvoin kiinnostavat, tosin osaan olla empaattinen jos on pakko, tunnen oloni tässä roolissa kuitenkin epämukavaksi. Huonoina puolina minulla on sulkeutuneisuus ja epäsosiaalisuus, kivikasvoisuus ja kyvyttömyys ilmaista tunteita avoimesti. Olen impulsiivinen ja täysin uteliaisuuteni vietävissä, unohdan helposti ulkoisen elämän ja elän pääni sisällä. Olen epäsiisti, asuntoni on läävä, tupakoin, syön joko paljon tai unohdan syömisen kokonaan, olen huono puhumaan improvisoiden, pääni sisäiset asiat eivät jäsenny puheisiin kunnolla. Olen myös aika kärsimätön muiden ihmisten kanssa, varsinkin jos joudun selittämään yksinkertaisia asioita vain koska he eivät pysy ajatusteni perässä. Onko ehdotuksia? Saa kysyä lisäkysymyksiä! Olen miettinyt tätä pitkään.

[/quote]

INTP ?