Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin tapaamanne sovinisti-sika?

Vierailija
16.02.2015 |

Millainen on pahin tapaamanne sovinisti-sika? Itselläni oli yksi juippi, joka eka treffeillä ryhtyi vastustamaan naispappeutta. Siis haloo, kuka vastustaa naispappeutta 2010-luvulla? Itse en ole mitenkään uskonnollinen, mutta tuollainen naisten väheksyntä ällöttää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh huh… Itse olen törmännyt moniin sovinisti-ääliöihin, mutta ensimmäinen joka jäi mieleen oli poika, joka väitti, että nainen ei voi olla puolustusministeri (Elisbethin aikaan). Vakuutti minut vielä muutamalla rasistisella kommentilla ruotsinkielisistä suomalaisista. Silloin päätin, että yksikään sovinisti tai rasisti saa maistaa tätä tyttöä.

Vierailija
2/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:18"]Moni uskovainen (sekä kristittyjä että muslimeja) on puhunut todella naisia halventavasti. Eräs kanssani samalla työpaikalla vuoden verran piinannut äijä oli kuitenkin huippu, mm. seuraavat mielipiteet olen hänen suustaan kuullut:

- Raiskauksia tapahtuisi vähemmän, jos naiset eivät pukeutuisi paljastavasti.

- Naisten kuuluu miellyttää miesten silmää, eikä näyttää siltä miltä itse haluavat.

- Naiset eivät saa tehdä "miesten töitä", elleivät todista ensin olevansa miehiä parempia ko. ammatissa.

- Naiset jotka pettävät ovat aina huoria. Miehellä kuitenkin on oikeus pettää, jos ei saa seksiä tarpeeksi usein.

- Raiskatuksi tuleminen on pettämistä, jos ei pistä tarpeeksi kovaa vastaan.

Onneksi en ko. tyyppiä joudu enää näkemään.
[/quote]
Siis voitko kumota yhtään näistä väitteistä?-mies29 -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin eronnut mies, yläkoulun biologian opettajani. Täysverinen ääliö. Ikävä kyllä opettajana hän saattoi yrittää vielä levittää ideoitaan. 

Vierailija
4/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä kaksi urpoa, jotka laittoi uusi pomo sittemmin kuriin (nainen).

Eka yritti saada pomoa kirjoittamaan muistion, "kun naisilta se käy paremmin". Pomoni totesi, että hän on sellainen esimies, että haluaa alaistensa oppivan uusia asioita - urpo pääsi kirjottamaan muistion.

Toinen, harjoittelija, lähenteli firman kesäjuhlissa paria naista. En tiedä, mitä seuraavana päivänä oli keskusteltu, mutta harjoittelijakukkopoika oppi kerrasta.

Vierailija
5/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppinen juristimies, erittäin konservatiivinen ja naisia hyväksikäyttävä sika. Naimisissa ja pettää vaimoaan.

Vierailija
6/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni uskovainen (sekä kristittyjä että muslimeja) on puhunut todella naisia halventavasti. Eräs kanssani samalla työpaikalla vuoden verran piinannut äijä oli kuitenkin huippu, mm. seuraavat mielipiteet olen hänen suustaan kuullut:

- Raiskauksia tapahtuisi vähemmän, jos naiset eivät pukeutuisi paljastavasti.

- Naisten kuuluu miellyttää miesten silmää, eikä näyttää siltä miltä itse haluavat.

- Naiset eivät saa tehdä "miesten töitä", elleivät todista ensin olevansa miehiä parempia ko. ammatissa.

- Naiset jotka pettävät ovat aina huoria. Miehellä kuitenkin on oikeus pettää, jos ei saa seksiä tarpeeksi usein.

- Raiskatuksi tuleminen on pettämistä, jos ei pistä tarpeeksi kovaa vastaan.

Onneksi en ko. tyyppiä joudu enää näkemään.

Vierailija
7/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monia ja kaikkia yhdistää se, että puhuvat naisten päälle. Heillä ikään kuin korvat ummistuvat ja katse aloittaa harhailun, kun nainen sanoo mielipiteensä. Ei kestä kauaa, kun alkavat itse huutaa suuna päänä omaa mielipidettään päälle.

Hieman vaikeuksia on vuorovaikutuksessa tällaisten kanssa, sanoisin.

Vierailija
8/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:14"]

Äskettäin eronnut mies, yläkoulun biologian opettajani. Täysverinen ääliö. Ikävä kyllä opettajana hän saattoi yrittää vielä levittää ideoitaan. 

[/quote]

Aikonaan oman yläasteeni kemian opettaja sanoi että naisten keksintöjä ei tule väheksyä sillä kyllähän he keksivät kuivauskaapin ja tiskikoneen! Tosin keittiön ulkopuoliset keksinnöt sitten kuuluivat miehille :D

Toisti tämän saman litanian joka vuosi joka luokalle!

Vierailija
9/9 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:14"]

[/quote]

Aikonaan oman yläasteeni kemian opettaja sanoi että naisten keksintöjä ei tule väheksyä sillä kyllähän he keksivät kuivauskaapin ja tiskikoneen! Tosin keittiön ulkopuoliset keksinnöt sitten kuuluivat miehille :D

Toisti tämän saman litanian joka vuosi joka luokalle!

[/quote]

Ja vielä lisäksi tällä kemianopella oli seinällä alastoman Tanja Karpelan kuva, jossa luki "NAINEN OPETUSMINISTERINÄ" tms. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi