Hurjan kiva viikko tiedossa!! Prkl!!
Ollaan sitten viikko sisällä, kun lapset kuumeessa. Itse en pääse ulos, kun en voi pieniä lapsia yksin kotiin jättää. Tämän piti olla kiva loma viikko. Just joo!!!
Kommentit (15)
Olisiko sulla mahdollisuutta soittaa ja hankkia hoitajaa pienille, edes puoleksi päiväksi, niin pääsisit vähän haukkaamaan happea. Pää hajoo, jos ei pääse tauolle. Tiedän tunteen.
No en usko, että tuosta 40 asteen kuumeesta lapsi toipuu ihan heti ja perään tulee toinen kipeäksi. Influenssalta vaikuttaa. Sitten ne jälkitaudit vielä.
Voidaan unohtaa kylpyläreissu, elokuvat, kyläilyt, hiihto, luistelu jne
Ap
Mä niin sympatiseeraan sua! Sairastaminen on viheliäistä, ja etenkin lomalla kun kaikki menee hukkaan!
Ihana äiti kun marttyyrinä tiuskii kun loma meni pilalle lasten takia. <3 <3 Kaikilla on hyvä mieli kun lomastressi on korkealla.
Voisitko purkaa tuon vitutuksen sairaisiin lapsiin kiitos. Muista myös pyöriä kotona ärtyneenä ja valittaa. Sitten kaikilla on vielä kurjempi olo. Onneksi meillä on toisin.
Onneksi teillä on toisin. Totta turiset!
En mä täällä kiukkua lapsille. Tiedoksi vain sinullekin.
Ap
Voi kettu! Kävipäs inhottavasti. Meillä koko perhe, kaksi aikuista ja kaksi lasta sairastimme viimeset kaksi viikkoa tätä pirun flunssaa! Nyt alkaa kaikki olla joten kuten terveitä. Tsemppiä sinne ja turha kenenkään on moralisoida, ottaahan Se päähän kun ollaan kipeitä kun vihdoin on loma!!
Mitenkä tuo menee, jos haet todistuksen lapsen sairaudesta. Saako lomapäivän silloin sl-päiväksi, samoin jos olisit itse sairas?
Niin se vaan joskus menee lasten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:47"]
Mitenkä tuo menee, jos haet todistuksen lapsen sairaudesta. Saako lomapäivän silloin sl-päiväksi, samoin jos olisit itse sairas?
[/quote] Tietääkö joku?
Ei siirry loma, jos lapsi sairastaa.
Ikäväähän tuo on. Mua auttaa ajatella, että asiat voisivat olla miljoona kertaa huonommin. Olisi voinut tapahtua vaikka auto-onnettomuus ja lapsi/lapset teholla henkitoreissaan. Siinä joku hiihtolomalle sattunut kuume on tosi pikkujuttu.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:04"]
Ikäväähän tuo on. Mua auttaa ajatella, että asiat voisivat olla miljoona kertaa huonommin. Olisi voinut tapahtua vaikka auto-onnettomuus ja lapsi/lapset teholla henkitoreissaan. Siinä joku hiihtolomalle sattunut kuume on tosi pikkujuttu.
[/quote]
ja nyt ap.lla on aikaa hoitaa lapset kuntoon rauhassa kun ei ole kiire mihinkään. Mukavaa aiankin sairaille lapsille.
Hei nyt on maanantai!