Nyt loppui allaskalan syönti meillä tyystin!
Allaslohta voi kutsua ulosteläjäksi ihan kirjaimellisesti, bon appetite!
Kommentit (80)
Jos kala tykkää kakasta, niin minä tykkään kalasta;)
Ekös kirjoloheihin tuikata punertavaa väriainetta? Ja kaikki, mikä on marinoitua, ei ole juuri pyydystettyä.
Hyvä - jää minulle enemmän kalaa syötäväksi.
Terveellisempää se pussilohi on kuin Suomenlahden villi myrkkylohi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:53"]3) Viljeltyjä kaloja ruokitaan pääasiassa kanojen ulosteilla.
Joo, kaikissa kanaloissahan on sellaiset keräyslaitteet, joilla kerätään kanan papanat talteen. Se kananpaska kun on niiiiiin arvokasta tavaraa, niin sitä todellakin kannattaa kerätä, kuljettaa, varastoida, pakata säkkeihin ja myydä sitten lohenkasvattajille. =D
[/quote]
Sen sijaan sitä kerätään talteen, pakataan hienosti ja myydään puutarhureille. Sekö muka helpompaa?
No en tiedä mitä kalaa voisit sitten syödä. Tai mitään muutakaan lihaa. Särkiä pyydellä avannosta, koska erkkikään ei siitä ruotoläjästä maksa?
Enpä ole ennenkään moista myrkkypaskaa suuhuni pannut, enkä pane!
Hyvältä se silti maistuu. Minä jatkan syöntiä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:43"]
Allaslohta voi kutsua ulosteläjäksi ihan kirjaimellisesti, bon appetite!
[/quote]Kannattaa tehdä silleen että hyvä tulee:)
3) Viljeltyjä kaloja ruokitaan pääasiassa kanojen ulosteilla.
Joo, kaikissa kanaloissahan on sellaiset keräyslaitteet, joilla kerätään kanan papanat talteen. Se kananpaska kun on niiiiiin arvokasta tavaraa, niin sitä todellakin kannattaa kerätä, kuljettaa, varastoida, pakata säkkeihin ja myydä sitten lohenkasvattajille. =D
No mitä planktonpaskaa te olette kuvitelleet kalojen syövän luonnonvesissä?
Onneksi kalastetaan itse omat kalamme. Meille kelpaavat myös särjet ja säynävät, niistä saa hyviä kalapullia.
Nyt puhutaan eläimistä, jotka uivat omassa paskassaan! :D
P.S. kirjolohi on hyvää.
Uskotteko te ihan kaiken lukemanne? Tämä on jo toinen kala-aloitus tällä palstalla, mutta jonkun verran lähdekritiikkiä toivoisi lukijoilta silloin, kun sitä ei ole toimittajilla.
eihän tossa ole mitään sellaista minkä takia kannattaa lopettaa kalan syönti.
hyvä tyyppi oot, ap :DD
My Science Academy ei ehkä lukeudu maailman arvostetuimpiin tietolähteisiin. Mutta eihän sillä väliä, onko juttu totta vai ei, kunhan sitä linkitetään ja luetaan tarpeeksi paljon, mainostulot lisääntyvät!
Ettekö te todella näe näiden kohu-'uutisten' taakse ja sitä motiivia, minkä vuoksi näitä julkaistaan? Kuka hyötyy - ko. nettisivun mainostajien lisäksi - siitä, että kalaa syödään vähemmän?
pari karsinogeenia päivässä pitää mielen virkeänä :)
Nami, nami, slurps, slurps, eihän se pyllykään aina niin hyvin ole pesty;)