Olen uusperheen äiti/äitipuoli. Kysyttävää?
Minulla ja miehelläni 4 yhteistä lasta (ja olen raskaana), miehellä 1 lapsi ennestään. Kaikki asuvat meillä.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:21"]minkä ikäisiä lapsia, tulevatko hyvin toimeen
[/quote]
Miehen lapsi on 13-vuotias, meidän lapsemme ovat 11-, 9-, 8- ja 4-vuotiaat. Koko perheemme tulee aivan loistavasti toimeen, riitoja kuitenkin on, kuten jokaisessa perheessä :) -ap-
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:31"]tuletko toimeen pojan äidin kanssa?
[/quote]
Mistä tiesit, että mieheni lapsi on poika? :D Tunnistitko? -ap-
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:31"]tuletko toimeen pojan äidin kanssa?
[/quote]
Mistä tiesit, että mieheni lapsi on poika? :D Tunnistitko? -ap-
[/quote]
Tai sitten ap tuo oli sinun itse laittamasi kysymys kun muilta ei niitä kysymyksiä tullut....
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:34"]Ammattisi ja palkka?
[/quote]
Olen terveydenhoitaja, palkkani on 2600€ bruttona. -ap-
Miksi ensimmäiseksi tulee puheeksi riidat ja vakuuttelu siitä että tulette toimeen keskenänne? Jotenkin herää vahva epäilys että pinnan alla kytee ongelmia ja jännitteitä.
Oliko teillä suhde miehen kanssa jo silloin kun oli toinen nainen raskaana?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:35"]Miksi ensimmäiseksi tulee puheeksi riidat ja vakuuttelu siitä että tulette toimeen keskenänne? Jotenkin herää vahva epäilys että pinnan alla kytee ongelmia ja jännitteitä.
[/quote]
Voi teitä analyysejenne kanssa :) Luultavasti siksi, kun minulta niitä kysyttiin. -ap-
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:37"]Oliko teillä suhde miehen kanssa jo silloin kun oli toinen nainen raskaana?
[/quote]
Oli. Tosin mies ja hänen ensimmäisen lapsensa äiti eivät olleet koskaan "kunnolla" yhdessä. -ap-
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:37"]Oliko teillä suhde miehen kanssa jo silloin kun oli toinen nainen raskaana?
[/quote]
Oli. Tosin mies ja hänen ensimmäisen lapsensa äiti eivät olleet koskaan "kunnolla" yhdessä. -ap-
[/quote]
Ymmärrät sitten varmaan miksi se nainen vihaa kaltaistasi lorttoa,
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:37"]Oliko teillä suhde miehen kanssa jo silloin kun oli toinen nainen raskaana? [/quote] Oli. Tosin mies ja hänen ensimmäisen lapsensa äiti eivät olleet koskaan "kunnolla" yhdessä. -ap-
[/quote]
Vieraissa se nytkin juoksee, et vaan vielä tiedä siitä :)
Pettäjät eivät muutu. Oletko valmistautunut siihen kun mies jää kiinni pettämisestä?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:44"]
Oletko jo SUPLI:n jäsen? :)
[/quote]
En ole. -ap-
Paljon miehen poika on teillä? Jos vain joka toinen vkl, niin tuskin teillä mitään ongelmia on.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:45"]
Pettäjät eivät muutu. Oletko valmistautunut siihen kun mies jää kiinni pettämisestä?
[/quote]
Mieheni EI PETTÄNYT tätä toista naista. Eivät olleet KUNNOLLA YHDESSÄ. Ymmärrätkö? -ap-
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:47"]
Paljon miehen poika on teillä? Jos vain joka toinen vkl, niin tuskin teillä mitään ongelmia on.
[/quote]
Hän asuu meillä, kuten jo kerroinkin. -ap-
minkä ikäisiä lapsia, tulevatko hyvin toimeen