Jaahas taas sellainen mies joka katsoo kyllä kaukaa mutta kun pakosta joutuu lähelle, luimistelee pitkin seiniä
Oltiin hississä ja pakeni perimmäiseen nurkkaan eikä tohtinut katsoa edes päin. Mutta huoneen toiselta puolelta kyllä ottaa katsekontaktia aina...
Kommentit (15)
Tuollaisten kanssa se on kuin maanittelisi traumakissaa sängyn alta. Yritä toki, jos olet taitava kuiskaaja. Minulta ei ole onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas mamma joka ei itsekään kykene tekemään aloitusta.
En mä noita perässävedettäviä enää ota, been there done that
Jaahas, ei kiinnosta sun jahattelut
Vierailija kirjoitti:
Moro Hanna-Leena
Jaa kuka lienee kohtalotoverini
Mitä jos vain hän ihailee kauneuttasi? Ei miehen katse automaattisesti tarkoita seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vain hän ihailee kauneuttasi? Ei miehen katse automaattisesti tarkoita seksiä!
Ihailee kauneutta? Haluamatta seksiä? Heteromies? Right...
Varattu mies joka vain ikkunashoppailee.
Näki ja haistoi sut lähempää ni pelästyi, kantsisko käydä kampaajalla ja vaihtaa vaatteet joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap varmaan ole kiinnostunut, mutta haluaisi päästä antamaan pakit.
Nuoruuden miesvaltaisessa työpaikassa minuun suhtauduttiin ihan luontevasti tauoillakin mutta kun kauniimpi kollegani meni kahvihuoneeseen, muut kuulemma vaikenivat. Vain kerran eräs mies oli minun vuokseni tippua tuoliltaan, kun olin kesähameessa ja mies nojasi tuoliaan taaksepäin käytävän toisella puolella. Lähes kaatui selälleen mutta sai jotenkin tasapainonsa korjattua.
Ei kannata ottaa kontaktia. Muuten on oma naama facessa #metoo