Lapsilla monen sadan puhelimia?!
Kaikilla kakaroilla iphone. Mun lapsella halvin samsung. Haluaa iphonen mutta nehän maksaa miljoonan. Miten ihmeessä te ostatte lapsillenne monen sadan puhelimia. Onko liikaa eaahaa?
Kommentit (13)
Keskiluokka on koronan takia säästänyt niin paljon rahaa lähinnä matkailun puuttumisen takia, että ne ihan hukkuu siihen.
Ei ole meidän lapsilla kun ne halvimmat älyluurit, toisella Huawei ja toisella joku Xiaomi..... Maksanut noin 90e, enkä todellakaan ostaisi kalliimpaa. Hukkuu, hajoaa tai varastetaan helposti...
Saavat ostaa tulevaisuudessa sitten omilla paikoillaan mitä haluavat.
Meidän teinillä OnePlus. Eikä mikään kallein malli. Halusi sen itse. Että ei kaikilla ole mitään omenapuhelinta.
Sanot muksulle, että kun omalla rahallaan ostaa, niin saa ostaa vaikka öö-founin.
Vain 20 euroa kuussa ilman korkoja ja kuluja. Lapsi maksaa kuukausi rahastaan.
Meidän lapsilla on huaweit n. 100€
Onhan ne vinkunut kalliimpia, mutta me olemme sanoneet, että me emme osta hajotettaviksi tuon kalliimpia. Se kalliskin "hajoaisi" kuitenkin vuodessa, kun olisi saatava uusin malli.
Meidän molemmilla lapsilla on iPhonet, mutta ne on molemmat meidän aikuisten vanhoja. Rahaa menee turhempaankin kuin puhelimeen, joka on sentään käytössä jatkuvasti.
Meillä muksu säästi ja mummo maksoi loput. Tosin osti Oneplussan. Sanoin että saa doron jos puhelin hajoaa ja jos ennen loppuun käyttämistä haluaa uuden, niin itse saa maksaa.
Meidän lapsilla siksi, että kaikki voi seurata toisiaan. Lapset katsoo onko äiti/isä töissä ja milloin kotiin matkalla. Vanhemmat katsoo missä lapset menee kun poissa kotoa.
Ei ole itselläkään kuin 200 euron puhelin. Ei järkeä sijoittaa enempää, näissä vanhenee tekniikka niin nopeasti käsiin (jollei jo sitä ennen karkaa käsistä katukiveen tms.).
Vanhemmilla varmaan liikaa rahaa
...tai sellaset vanhemmat joilla pitää olla uusi autokin että naapurit ja muut näkee miten hyvin pyyhkii vaikka osareissakin tekee tiukkaa tai sitte vanhemmat eronneet ja toinen yrittää voittaa lapsen suosion
Sekä myös Apple Watch. Kalleimmalla rannekkeella.