Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies ja tunteet

Vierailija
16.02.2015 |

Itse olen vapaa, mies seurustelee. Hänellä ei ole lapsia. Mies on pettänyt ennenkin tätä naistaan. Tiedostin kyllä mihin lähdin. Olemme olleet melko tiiviisti tekemisissä viime viikkoina. Kaikesta kuvastaa pettymys miehen parisuhteeseen. Mies osaa kertoa rakastaako naistaan, ja muutenkin suhteessa on asioita mitkä kaihertaa, kuten se, että mies elättää naista. Mies ei tiedä mitä haluaa.

Mitä mä haluan? En tiedä. Tuskin meilläkään mitään hyvää parisuhdetta tulisi oikeasti olemaan. Mies pettäisi minuakin, se on selvä. Mies tuntee huonoa omaatuntoa, mutta samaan aikaan haluaisi olla kanssani. Kyse ei ole ollut pelkästä seksistä, meillä on ollut muutenkin mukavaa. Itse olen ollut todella varovainen, olen ottanut tästä vain kaiken ilon irti. Tekisi mieleni olla hieman mustasukkainen sille naiselle, mutta kun oikeasti ajattelen asiaa, niin hänen osansahan on todella kurja. Koko ajan mies on toistanut että tekee väärin eikä voi elää näin.

Miten tällaiset jutut yleensä päättyy? Jätänkö vain suosiolla miehen selvittämään omat sotkunsa ja etsin paremman? Voiko tuollaisesta miehestä koskaan tulla ns. hyvää miestä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta rakastamisen "osaamisesta", sen verran että vaikka on molemminpuolista, siihen tarvitaan edeelln molemmat mukaan.

tuntuu ihanalta kun matkan päästä tunnun olevan se rakas, jne. mutta lähempänä tunnen olevani lähes ventovieras. jokin vaan muiden joukossa

onko kysymys perhosista vai mistä? tiedän ja tunnenkin tunteet, mutta hän ei ole suoraan kertonut mitä hän oikeasti haluaa. siihen auttaisi sanojenkin vaihto, eikä kiertely.

hami4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla