Mikä ominaisuus miehessä sytyttää?
Itse olen ihan lääpällään miehiin, jotka tulevat toimeen lasten kanssa. Itse olen perheellinen ja avioliitossa. Mieheni on loistava isä. Työskentelen koulussa alaluokilla ja eräs kollegani on mies. Olen sulaa vahaa, kun näen kuinka hyvä hän on lasten kanssa.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:52"]
Ulkonäkö, varallisuus, lapsettomuus, sinkkuus, huumorintaju, älykkyys, pukeutuminen, ruuanlaittotaito, matkustelu, tanssitaito, lasten kanssa toimeen tuleminen, puhetyyli ja ääni, silmiin katsominen, rehellisyys, rakastelutaidot, muut taidot mm. korjaustaidot, spontaanisuus, vahvuus kaikissa suhteissa, tasapainoisuus, järkevyys, huolenpitotaidot, ensiaputaidot, liikunnallisuus, halu kokeilla uutta, jne. jne.
[/quote]
kuvailit minut, läheks panee?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:45"]
Äly, huumorintaju, huomaavaisuus
[/quote]
Mitä tarkottaa älykäs, millai älykäs?
M43
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:52"]
Ulkonäkö, varallisuus, lapsettomuus, sinkkuus, huumorintaju, älykkyys, pukeutuminen, ruuanlaittotaito, matkustelu, tanssitaito, lasten kanssa toimeen tuleminen, puhetyyli ja ääni, silmiin katsominen, rehellisyys, rakastelutaidot, muut taidot mm. korjaustaidot, spontaanisuus, vahvuus kaikissa suhteissa, tasapainoisuus, järkevyys, huolenpitotaidot, ensiaputaidot, liikunnallisuus, halu kokeilla uutta, jne. jne.
[/quote]
kuvailit minut, läheks panee?
[/quote]
Epätoivoisuus puuttui listalta.
Älykkyys ja pilke silmäkulmassa, huomaavaisuus ja hyvä tuoksu :)