Naapuritalossa kynttelikkö ikkunassa. Adventtihan alkaa vasta sunnuntaina
Kommentit (30)
Lupako siihen pitäis kysyä milloin saa laittaa? Laitoin ulos jouluvalot tänään.
Kynttelikkö voi palaa koko vuoden, jokaisen oma valinta.
Karmeeta, ettäs kehtaa ottaa tuollaisen varaslähdön! Siis ihan hirveetä!
Mä viritän 1. adventtisunnuntaina valoköynnökset pihaan. Perinne tässä talossa. Mutta monilla naapureilla on ollut jo kauan valoja pihassa. Jokainen tekee, mikä hyvältä itsestä tuntuu.
Kyntteliköt on muutenkin umpirumia, ehkä parempi, että niitä polttaa väärin.
Mä laitoin jo kaksi viikkoa sitten. Parvekkeelle viritin valot tänään. Adventtina laitan kuusen. Inise vielä niin pidän nämä koko vuoden.
Oletko harkinnut psyykkiseen hoitoon hakeutumista ap
Eläkää ja antakaa toistenkin elää.
On muuten kumma, miten jotkut ihmiset ei voi käsittää koristevaloja muuta kuin juuri jouluna. Meillä oli ennen terassilla sellaiset "syksyn väriset" valot loppukesästä aina, kun tykkään valoista. Ainakin 4 kertaa terassilla istuessa kuulin (kävelytie vieressä, tiheä pensasaita, jonka läpi ei näe istuvaa ihmistä hyvin) kuinka kävelijät ihmettelei, kuinka "jollain on jo jouluvalot syyskuussa". Teki mieli karjaista, että nää on oranssit syysvalot, prkl!! 😁
Ihan piruuttaan oon pitänyt niitä nyt koko vuoden päällä, saavat olla sit kevät, kesä ja talvivalot samalla. Mies asensi viime viikolla varsinaiset jouluvalot ja ehkä jätän nekin päälle ainiaaksi..
Kirjailija Heinrich Böll on kirjoittanut novellin, joka kertoo naisesta joka vietti joulua koko vuoden. Vuoden jokaisena päivänä. Ajatteles aloittaja, että semmoinenkin kynttilänpolttaja voisi olla naapurissasi.
Ole ap marisematta, pukki tuo sulle muuten viidet villasukat!
Varaslähtö Jouluun! Mitä Jeesus siitä sanoisi, hänen synttärinsä sentään kysymyksessä!
Omg 😱 soita poliisit paikalle, kyllä se on laitonta laittaa kynttelikkö ennen 1. Adventtia.
Mulla on ollut kynttelikkö ikkunassa jo kuukauden. Sori siitä.
O-ou meillä on jo joulukuusikin koristeltu. Tuleeko tästä nyt linnaa, putkaa, vankeutta??
Apuaa naapurissa poltetaan kynttilöitä en kestäÄÄÄ
Tänään laitoin kyntteliköt ikkunoihin. Mukavan lämpimän näköistä.
Mistä tietää, jos juhlivat divalia, hanukkaa, hautajaisia, tai jotain muuta? Pikkujoulut
Kyylä.