Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavuudet somessa ja livenä

Vierailija
23.11.2021 |

En oikein osannut muotoilla otsikkoa oikein, mutta tällainen esimerkki. Oman lapsen harrastuksen kautta yhden joukkuetoverin isä ja äiti facekavereina. Heidän poika lopetti harrastuksen joitain vuosia sitten ja oma lapseni vuosi sitten. Kun näen vanhempia kaupungilla, moikkaillaan ja joskus jääty juttelemaan. Äiti on edelleen facekaveri, mutta isä on jossain vaiheessa poistanut minut facekavereista. Kuitenkin hän moikkailee nähdessä. Tämä on toisaalta vähän erikoista että miten suhtautua. Itse moikkailen myös poistetuille facekavereille, oli he poistettu kumman aloitteesta vaan, mutta väkisinkin tulee outo fiilis. Varsinkin tämän oman esimerkkiperheen kohdalla, koska tunnen miehen paremmin kuin naisen. Miten te muut koette tämän, jos esim. teidät on poistettu facekavereista ja kohtaatte ne ihmiset jossain livenä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei halua seurata naista somessa, kun oma vaimokin tuntee sinut. Ihan normaalia moikata jatkossakin.

Vierailija
2/5 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä live-elämä menee somen edelle. Eihän sitä voi tietää motiiveja poistamiselle. Vaimo voi olla mustasukkainen, karsinut puolitutut pois, poistanut vahingossa jne. En jaksaisi ainakaan loukkaantua somesta poistamisesta, varsinkin kun moikataan livenä edelleen normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun facessa pyydän kaveriksi juuri esim lapsen harrastuksen takia en siksi että olisin tutustunut itseni takia. Tällöin poistan kun harrastus ei enää yhdistä. Minua ei kiinnosta toisen muu elämä tai ajattelen että toista ei kiinnosta minun muu elämä. Jos ystävystyn itse, en poista.

Vierailija
4/5 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa olis jos poistais facebookissa eikä tavatessa moikkais. Silloin vois miettiä  mitä on tapahtunut.

Vierailija
5/5 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni siivoaa kaverilistaansa vähän väliä ja poistaa kavereista ihmiset joiden kanssa ei olla tekemisissä. Ei se mitään tarkoita tai siitä loukkaantua kannata. Ihan normaalia. Tottakai moikkaa kun vastaan tulee. Eikö olis oudompaa jos vaan esittäis ettei tunnekkaan?

Ihme asioita ihmiset jaksaa kelata.