Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko ajan kun kaksi autoa samassa perheessä oli joko...

Vierailija
15.02.2015 |

ylellisyyttä (eli perhe oli sikarikas) tai molemmat vanhemmat oli matkatöissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Meillä oli 2 autoa jo 1960-luvulla ja äidillä oli ajokortti.

Vierailija
2/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon maalta, koko ajan on ollut farkku ja monikäyttöisempi paku. Sen lisäks traktorit joilla myös pääsi kylille jos ei muu auttanut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon maalta ja kaksi autoa tarvittu että molemmat vanhemmat pääsee töihin ja niin on ollut jo 70-luvulla, kun olin lapsi. Eli auto ei meidän perheessä koskaan ollut mikään elintasonmittari vaan kulkuväline.

Vierailija
4/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt senkin ajan, jolloin yksikin auto perheessä oli jonkilainen mittari vauraudelle. Usein tuo auto oli Mosse, Skoda tai Wartburg eikä silloin naisilla useinkaan ollut ajokortteja. Muistelisin emsimmäisten ostamieni bensojen maksaneen suunnilleen 70 penniä/litra, ja se oli hävyttömän kallista. Niistä ajoista bensalitran hinta on noussut kaksitoistakertaiseksi ja on edelleen kallista.

Vierailija
5/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista. Omassa lapsuudenperheessäni on aina ollut kaksi autoa, sittemmin myös meillä lapsilla omat ja nyt omassa perheessänikin kaksi autoa.

Vierailija
6/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen syntynyt 90-luvun alun laman jälkeen. Muistikuvani alkavat nousukaudesta, joten kaikilla tuntui olevan autoa ja ties mitä huvivenettä.

Vierailija
7/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä meillä on ollut kaksi autoa, molemmilla vanhemmilla oli omansa kun menivät yhteen, ja lähes aina on ollut kaksi autoa, samoin mulla ja miehellä, meillä kummallakaan ei ole virka-ajat aina ne työajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi