Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas musta on tullut laiska, lomautuksen ja pimeän vuodenajan takia

Vierailija
23.11.2021 |

Ei tee mieli lähteä mihinkään, tavata ketään eikä ulkoilla.

Mieli on kyllä hyvä, en ole masentunut tms, mutta esim tänäänkin olen vain pessyt koneellisen pyykkiä, muuten olen maannut sohvalla, syönyt vähän väliä jotain, juonut 2 pannullista kahvia ja katsellut Netflixiä.

Eilenkään en käynyt ulkona laisinkaan, tein samaa kuin tänään, tai no, pyykin lisäksi tiskasin käsin ja tein ruokaa.

Kunto tässä huononee ja kiloja kertyy. Ei muuta valittamista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne..

Vierailija
2/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräsin, otin päikkärit sohvalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ookki ihanaa, kun voi välillä tehdä näin. Olla inspiroitumatta yhtään mistään. Hermo lepää. Aah!

Vierailija
4/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lomautusta tosin kestänyt jo vuoden. Fyysisestä työstä olen siirtynyt nettityöskentelyyn etänä, ja voin sanoa, etten ole ylpeä kunnostani, enkä kertyneistä kiloista :/

Vierailija
5/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää löytää joku liikunta mistä saa iloa, kävely, jooga, hulavanne, hyppynary, sähly. Mikä vaan. Sitten tekee sen aina päivällä ekaksi, niin piristää mieltä.

Vierailija
7/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää löytää joku liikunta mistä saa iloa, kävely, jooga, hulavanne, hyppynary, sähly. Mikä vaan. Sitten tekee sen aina päivällä ekaksi, niin piristää mieltä.

No tää on hyvä neuvo, teoriassa... Käytännön toteutus pirun vaikeaa 😆 olen jo useamman kerran aloittanut "nyt alan lenkkeillä vähintään kolmesti viikossa" -ryhdistäytymisen, ja olen saanut kerran käytyä, ja maannut taas viikon sen jälkeen. No, jospa sitä saisi virtaa keväämmällä, kun päivä taas pitenee.

Vierailija
8/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Kuka nyt tuonne kylmään ja pimeään haluaa lähteä. Olet onnellisessa asemassa että voit linnoittautua "talviunille"

Vierailija
9/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää on hyvä neuvo, teoriassa... Käytännön toteutus pirun vaikeaa 😆 olen jo useamman kerran aloittanut "nyt alan lenkkeillä vähintään kolmesti viikossa" -ryhdistäytymisen, ja olen saanut kerran käytyä, ja maannut taas viikon sen jälkeen. No, jospa sitä saisi virtaa keväämmällä, kun päivä taas pitenee.

Niinpä! Tarvitsisin kaverin, joka potkii persuksille. Itse en lähde kuitenkaan tuonne sateeseen ja kylmyyteen, vaikka joka ilta vannon :(

Vierailija
10/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASISTI. Pyydä anteeksi

"Jestas musta on tullut laiska"

Vierailija
11/11 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tummaihoiset ole laiskoja. Mitä AP selittää