Miten mies saakin asiat aina käännettyä omaksi hyväksi..
Huoh, tein tänään jättisuuren palveluksen miehelle ja hoidin hänen puolestaan virallisia paperitöitä, koko vapaapäivä siihen meni. Mutta kiittääkö mies, no ei todellakaan. Kun hänhän minulle teki palveluksen, kun huolehti lapsista, jotka by the way, eivät olleet edes kotona... Riitauduimme asiasta, koska minusta ei ole mikään minulle palveluksen teko, että mies katsoisi omien lasten perään tai tekisi heidän kanssaan jotain. Mies taas katsoo asian niin, että se on aina palvelus minulle. Puuh, en jaksa tuota logiikkaa.
Tässä istun sitten "työpäivän" päätteeksi yksin television äärellä. Mies otti vavihkaa laukkunsa ja lähti saunomaan kaverille. Ei tarvitse varmaan odottaa kuin huomenna iltapäivällä tai illalla takaisin. Hyi hitto, että inhoan tuota hyväksikäyttäjää..
Kommentit (9)
No mutta ajattele niin, että oli viimeinen kerta kun sinun tarvitsi tehdä mitään hänen hyväkseen!
No niihän sitä aina ajattelis, että nyt oli viimeinen palvelus ja passaus. Mutta sitten säälin, kun äijä valittaa, että ei hän itse niitä osaa tehdä. Ja tiedän, että ei noita paperihommia saakaan noilla putkiaivoilla tehtyä. Jotenkin vain aina luulen, että saan jotain siitä, että teen.. en tiedä mitä odotan, vaikka edes sitä kiitosta..
Kyllä tilanne on nyt sellainen, että AP ottaa kunnon blowjobin mieheltään ja pyytää anteeksi kiukutteluaan.
No jos minulta kysyt, niin meillä mies ei todellakaan maksa kaikkia laskuja. Fifty-fifty taitaa meillä asiat mennä. Jos mies maksaa asumiskuluja vähän enemmän, niin minä sen sijaan hoidan lasten kulut. Joskus sanonut miehelle, että otetaan vain kaikki kuitit pöytään ja katsotaan ne kulut ja täsmätään. Eihän mies siihen suostu, koska tietää, että hän jää maksupuolelle sitten.. ;)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:33"]
No niihän sitä aina ajattelis, että nyt oli viimeinen palvelus ja passaus. Mutta sitten säälin, kun äijä valittaa, että ei hän itse niitä osaa tehdä. Ja tiedän, että ei noita paperihommia saakaan noilla putkiaivoilla tehtyä. Jotenkin vain aina luulen, että saan jotain siitä, että teen.. en tiedä mitä odotan, vaikka edes sitä kiitosta..
[/quote]
Jos miehesi ei oikeasti pysty paperihommiin tai huolehtimaan omista lapsistaan, on kyse jostain neurologiesta/mielenterveyden ongelmasta, ja joku sosiaalityöntekijä auttaisi häntä varmasti, jos hän hakisi apua kodin ulkopuolelta. Diagnoosi olisi myös hyvä olla, koska sitten häntä osattaisiin auttaa.
Kuulostaa kuitenkin siltä, että mies on vain laiska idiootti, anteeksi vain. Todennäköisemmin on vain idiootti, jos muualla elämässä ei ole ongelmia.
Ap palailee ja ei oo miestä kotona näkyny.. :D On sitä nämä reissutkin on NIIN nähty, että tietää jo etukäteen kuviot. Ja missä mies lienee, kun meni sellaisen kaverin luokse saunomaan, että siellä ei voi yöpyä..
JSSAP!