hoplopissa äidit ja isät
Isät istuu tuoleissa ja näppäilee kännyköitään. Äidit seisoo 'laitteiden' vieressä laukku olalla ja seurailee lasten kulkua.
Tai sitten reilusti ylipainoinen äiti istuu tuolilla ja lukee tympeänä kirjaa, isä kiipeilee lasten kanssa telineillä.
Näitä näkee pääasiassa.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:26"]Mitä siellä sitten sun mielestä kuuluisi tehdä
[/quote]
Esitinkö jonkun syytöksen tai väitteen?
Kunhan kerroin huomioni.
Ap
Aha. No kiitos tästä täysin turhasta observaatiosta.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:25"]Isät istuu tuoleissa ja näppäilee kännyköitään. Äidit seisoo 'laitteiden' vieressä laukku olalla ja seurailee lasten kulkua.
Tai sitten reilusti ylipainoinen äiti istuu tuolilla ja lukee tympeänä kirjaa, isä kiipeilee lasten kanssa telineillä.
Näitä näkee pääasiassa.
[/quote]
Ja sinä kyttäät mitä muut äidit ja isät tekee ja raportoit siitä av:lle.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:30"]Aha. No kiitos tästä täysin turhasta observaatiosta.
[/quote]
Muut aloitukset täällä onkin yliopistotason keskusteluita.
No olisiko parempi, että me ylipainoiset äidit kiivettäisiin sinne ylös kapeiden käytävien ja liukumäkiputkien tukkeeksi? Ensi kerralla taidankin mennä pomppimaan trampoliinilla niin on kaikilla kivaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:25"]Isät istuu tuoleissa ja näppäilee kännyköitään. Äidit seisoo 'laitteiden' vieressä laukku olalla ja seurailee lasten kulkua.
Näitä näkee pääasiassa.
[/quote]
Ja sinä kyttäät mitä muut äidit ja isät tekee ja raportoit siitä av:lle.
[/quote]
No niinhän täällä ruukataa teherä..
Minä kyllä katson lasteni perään.
M41
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:33"]No olisiko parempi, että me ylipainoiset äidit kiivettäisiin sinne ylös kapeiden käytävien ja liukumäkiputkien tukkeeksi? Ensi kerralla taidankin mennä pomppimaan trampoliinilla niin on kaikilla kivaa :)
[/quote]
No alapa tekeen niin kohta voit olla vähän solakampi
Mä en ole hirveästi kiinnittänyt huomiota vanhempiin (olen niin keskittynyt puhelimeeni), mutta se on pistänyt silmän että HopLopissa on usein järkyttävän lihavia lapsia. Meidän lasten koulussa ei ole yhtään niin lihavaa lasta mitä HopLopissa on aina useita. Esim. Ideaparkissa (Funpark) ei joku 4-5 v lapsi mahtunut pyörivän keinuhässäkän istuimeen.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:33"]No olisiko parempi, että me ylipainoiset äidit kiivettäisiin sinne ylös kapeiden käytävien ja liukumäkiputkien tukkeeksi? Ensi kerralla taidankin mennä pomppimaan trampoliinilla niin on kaikilla kivaa :)
[/quote]
No alapa tekeen niin kohta voit olla vähän solakampi
[/quote]
Tätä yritänkin, mutta teen sen muualla kuin hoplopissa...
Minä ylipainoinen äiti kiipesin kerran liukumäkeen emkä meinannut päästä pois. Joten luen kirjaa ja näytän tyytyväiseltä! Säännöllisin välein käyn katsomassa mitä lapset touhuaa.
Pääseekö sinne aikuisetkin leikkimään? Jos pääsee niin muutan käsitykseni hoplopista :D
Mä konttaan ainaki meidän muksujen perässä niissä sokkeloissa! Kokeilkaapa teki äidit ja isät nii yllättyisitte kuin hauskaa se on ja vieläpä hyvää liikuntaa! :) Ja lapsetkin tykkää kun vanhemmat menee mukana
Mitä siellä sitten sun mielestä kuuluisi tehdä