Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoplopissa äidit ja isät

Vierailija
14.02.2015 |

Isät istuu tuoleissa ja näppäilee kännyköitään. Äidit seisoo 'laitteiden' vieressä laukku olalla ja seurailee lasten kulkua.

Tai sitten reilusti ylipainoinen äiti istuu tuolilla ja lukee tympeänä kirjaa, isä kiipeilee lasten kanssa telineillä.

Näitä näkee pääasiassa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:37"]Pääseekö sinne aikuisetkin leikkimään? Jos pääsee niin muutan käsitykseni hoplopista :D
[/quote]

Pääsee. Se on fantsua. Kotona takareidet ja alaselkä vaan huutaa hoosiannaa.

Vierailija
2/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei tarvi enää käydä Hoplopissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, me käytiin viimeksi tällä viikolla eikä ollut tuollaista. Oli kyllä hiljainen aika.
Minä olin pienen mukana koko ajan, lähinnä käveltiin tutkimassa kaikkea ja oltiin pallomeressä. Mummi kuvaili vieressä ja ukki istui katselemassa.
Siellä oli myös mies ja nainen kahden lapsen kanssa, molemmat ihan mukana, nainen jopa innokkaampana kuin lapset :D
Sitten oli nuori mies pienen (3v?) pojan kanssa, laskivat liukumäkeä ja seikkailivat paljon.
Kukaan ei muuten edes omlut lihava, paitsi ehkä minä vähän tämän pallomahan kanssa.

Vierailija
4/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan muksut sinne ja lähen ulos röökille. jos tuntuvat viihtyvän käyn vetäsemässä muutaman bissen.

Vierailija
5/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:37"]

Mä konttaan ainaki meidän muksujen perässä niissä sokkeloissa! Kokeilkaapa teki äidit ja isät nii yllättyisitte kuin hauskaa se on ja vieläpä hyvää liikuntaa! :) Ja lapsetkin tykkää kun vanhemmat menee mukana

[/quote]Hitto että mä vihaan näitä yliosallistuvia vanhempia. Se ei ole hauskaa muiden pienten kannalta kun jotkut jyrää siellä kaikki alleen. 

Vierailija
6/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuta sen lapsen kanssa

Vierailija
7/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:26"]Mitä siellä sitten sun mielestä kuuluisi tehdä [/quote] Esitinkö jonkun syytöksen tai väitteen? Kunhan kerroin huomioni. Ap

[/quote]

No oot sinä ollu tarkka. 

Vierailija
8/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:37"]

Mä konttaan ainaki meidän muksujen perässä niissä sokkeloissa! Kokeilkaapa teki äidit ja isät nii yllättyisitte kuin hauskaa se on ja vieläpä hyvää liikuntaa! :) Ja lapsetkin tykkää kun vanhemmat menee mukana

[/quote]Hitto että mä vihaan näitä yliosallistuvia vanhempia. Se ei ole hauskaa muiden pienten kannalta kun jotkut jyrää siellä kaikki alleen. 

[/quote]

Mikä on arvon av-mammojen raadin raja, kuinka paljon saa osallistua? Yleensä muiden ongelma ei ole se, että olisivat huolissaan pienistä. Muiden ongelma on se, että kun itseä hävettää kaikki ja koko ajan miettii mitä muut itsestä ajattelee, niin ärsyttää kateellisena katsella jotain, joka ei muiden mietteistä piittaa vaan nauttii täysillä lapsensa kanssa.

Vierailija
9/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:34"]Minä kyllä katson lasteni perään.

M41
[/quote]

Ei kenelläkään yli neljäkymppisellä ole enää hoplop-ikäisiä lapsia tai jos on, niin jotain vikaa pitää olla

Vierailija
10/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne tuoleissa istuvat ja kännykkäänsä räpläävät isät ylipainoisia?

Vierailija
11/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edes lihava mutta en todellakaan lähtisi konttailemaan siellä. Ihan tarpeeksi ruuhkaa ilman aikuisiakin. Sen verran kuljen perässä että näen etteivät omat muksut töni tms. muita lapsia.

Vierailija
12/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsttää siellä se et toisten lapsia ei voida auttaa. Jos sattuu esim itse olemaan pienemmän lapsen kanssa kauempana ja näkee kun vanhempi aikka kaatuu lattialle tullessaan pomppulinnasta, niin muut aikuiset vain tuijottavat tai kävelevät ohi.
Samoin muiden lapsille puhuminen on ilmeisesti mahdotonta.

Vierailija
13/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:34"]Minä kyllä katson lasteni perään.

M41
[/quote]

Ei kenelläkään yli neljäkymppisellä ole enää hoplop-ikäisiä lapsia tai jos on, niin jotain vikaa pitää olla
[/quote]

Nimim tietämätön porvoosta

Vierailija
14/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan mielelläni kuljen lapsen mukana niisssä sokkeloissa ja liukumäissä. Pari kertaa ollaan oltu ja hauskaa oli molemmilla :D
Viimeksi yksi arviolta 3v lapsi oli kiivennyt lian korkealle eikä uskaltanut tulla itse alas. Siellä sitten itki äitiä. Autoin pienen alas ja löytyihän se äitikin lopulta, onneksi. En kyllä tajua sellaisia vanhempia, jotka eivät sen vertaa viitsi panostaa, että katsoisivat lastensa perään. Ei se Hoplop ole mikään valvottu leikkikenttä kuitenkaan. Ja lapsikin on iloinen kun saa vanhemman kanssa viettää aikaa.

Vierailija
15/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus teen omia hommia tabletilla/läppärillä lasten leikkiessä ja joskus leikin mukana, ihan kummin vaan. :)

Vierailija
16/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:51"]Mua ärsttää siellä se et toisten lapsia ei voida auttaa. Jos sattuu esim itse olemaan pienemmän lapsen kanssa kauempana ja näkee kun vanhempi aikka kaatuu lattialle tullessaan pomppulinnasta, niin muut aikuiset vain tuijottavat tai kävelevät ohi.
Samoin muiden lapsille puhuminen on ilmeisesti mahdotonta.
[/quote]

Mieli on tehnyt joskus auttaa, mutta valitettavasti toisten lapsiin koskeminen on nykyään aika ongelmallista. Yhtään kun ei tiedä, miten vanhempi tähän suhtautuu.

Vierailija
17/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:34"]Minä kyllä katson lasteni perään. M41 [/quote] Ei kenelläkään yli neljäkymppisellä ole enää hoplop-ikäisiä lapsia tai jos on, niin jotain vikaa pitää olla

[/quote]

Hitto joo, on varmaan sitten vikaa, kun sain ensimmäisen lapseni 38-vuotiaana, mies oli 42.

Vierailija
18/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin HopLopin idean olevan just siinä, että sinne kun menee, voi tietää takuu varmasti saavansa istua _rauhassa_ muutaman tunnin. Kun on lähdön aika, tarvii tietysti käydä etsimässä pesue kasaan mutta siinä se. En edes pysy poikieni perässä, nehän juoksee siellä pää kolmantena jalkana naama punaisena ja hikipäissä. 

Vierailija
19/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset vielä olivat Huimala-iässä ja sitä ennen kävimme Hoplopissa, seurailin joskus mukana, joskus seisoskelin siellä alhaalla. Jos lapsia on paljon paikalla, ei sinne käytäviin kyllä kannata aikuisten mennä ryysimään tientukkeeksi. Kapeat ja matalat käytävät, näes.

kun lapset olivat jo yli kymmenvuotiaita, minä istuin lueskelemassa. Ei sen ikäisiä enää tarvitse vierestä vahtia. Liikunnan hoidan mukavammin muualla kuin tungeksimalla ruuhkaisissa kiipeilytelineissä.

En ymmärrä, mitä ylipainolla on osallistuvuuden ja lasten tunnollisen vahtimisen kanssa tekemistä.

Vierailija
20/36 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:26"]Mitä siellä sitten sun mielestä kuuluisi tehdä [/quote] Esitinkö jonkun syytöksen tai väitteen? Kunhan kerroin huomioni. Ap

[/quote]

No oot sinä ollu tarkka. 

[/quote]

tunsit pistoksen sydämmessäsi?