Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeast saa espoossa ajan terveyskeskukseen jos huimaa jatkuvasti?

Vierailija
14.02.2015 |

Tätä on kestänyt jo 3 viikkoa, epäilen itse että on asentohuimausta mutta viimepäivät on jotenkin omituisesti särkenyt päähän aina siinä asennossa kun huimaa joten haluan käydä tarkistuttamassa.
Miehellä on 2 viikon kuluttua loma jolloin pääsen vaivatta lääkäriin joten kannattaako jo ensiviikolla varata aika vai soittaa sitten lomaviikolla? En ole aijemmin käyttänyt terveyskeskuksen lääkäripalveluja joten anteeksi tyhmä kysymys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä 6 viikkoa, edellisen kuukauden odotusajat on näkyvissä kaupungin sivuilla.

Vierailija
2/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta joutessas hyvänlaatuisen asentohuimauksen hoito-ohjeet ja tee lääkärinaikaa odotellessasi päivittäin harjoitteet niin dgn teko menee jouhevammin. Voit myös soittaa alueesi fysioterapiaan ohjausaikaa, ei välttämättä tarvitse lähetettä lääkäriltä. T. Fysioterapeutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa käydä fyssarilla, voi jeesata. Kuukaden päähän ne ajan antaa, ellet puhelimessa selitä että oireet ovat parin päivän sisään pahentuneet huomattavasti, etkä uskalla yksin lähteä edes kauppaan..

Vierailija
4/12 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s jos huimaukseen liittyy päänsärkyä vika löytynee todennäköisesti niskasta..

Vierailija
5/12 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain samalle päivälle Espoonlahteen ja vielä samana päivänä jouduin sitten Meikkuun.

Vierailija
6/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ajan samaksi päiväksi. Liioittele puhelimessa vähän oireita ja soita heti aamusta. Kiireettömän ajan saa noin kuukauden päähän.

Vierailija
7/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:11"]Minä sain ajan samaksi päiväksi. Liioittele puhelimessa vähän oireita ja soita heti aamusta. Kiireettömän ajan saa noin kuukauden päähän.
[/quote]
Kiitos ap

Vierailija
8/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:11"]Minä sain ajan samaksi päiväksi. Liioittele puhelimessa vähän oireita ja soita heti aamusta. Kiireettömän ajan saa noin kuukauden päähän.
[/quote]
Kiitos ap

Vierailija
9/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus on varsin tavallinen ja useimmiten vaaraton vaiva. Siitä syystä tuskin saat kovin nopeasti aikaa. 

Vierailija
10/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa lähiaikoina saanut ajan samalle päivälle, en tiedä onko alueissa eroa mutta tämä oli Espoonlahdessa

Vierailija
11/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jo kolme viikkoa kestänyt, niin aika kuukauden päähän riittää hyvin, ei ole päivystysasia.

lääkäri

Vierailija
12/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samariaan / oma lääkäri espoontori saa aikas nopeeta. kilosta hitaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi