Miten nopeast saa espoossa ajan terveyskeskukseen jos huimaa jatkuvasti?
Tätä on kestänyt jo 3 viikkoa, epäilen itse että on asentohuimausta mutta viimepäivät on jotenkin omituisesti särkenyt päähän aina siinä asennossa kun huimaa joten haluan käydä tarkistuttamassa.
Miehellä on 2 viikon kuluttua loma jolloin pääsen vaivatta lääkäriin joten kannattaako jo ensiviikolla varata aika vai soittaa sitten lomaviikolla? En ole aijemmin käyttänyt terveyskeskuksen lääkäripalveluja joten anteeksi tyhmä kysymys.
Kommentit (12)
Googleta joutessas hyvänlaatuisen asentohuimauksen hoito-ohjeet ja tee lääkärinaikaa odotellessasi päivittäin harjoitteet niin dgn teko menee jouhevammin. Voit myös soittaa alueesi fysioterapiaan ohjausaikaa, ei välttämättä tarvitse lähetettä lääkäriltä. T. Fysioterapeutti
Joo kannattaa käydä fyssarilla, voi jeesata. Kuukaden päähän ne ajan antaa, ellet puhelimessa selitä että oireet ovat parin päivän sisään pahentuneet huomattavasti, etkä uskalla yksin lähteä edes kauppaan..
P.s jos huimaukseen liittyy päänsärkyä vika löytynee todennäköisesti niskasta..
Mä sain samalle päivälle Espoonlahteen ja vielä samana päivänä jouduin sitten Meikkuun.
Minä sain ajan samaksi päiväksi. Liioittele puhelimessa vähän oireita ja soita heti aamusta. Kiireettömän ajan saa noin kuukauden päähän.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:11"]Minä sain ajan samaksi päiväksi. Liioittele puhelimessa vähän oireita ja soita heti aamusta. Kiireettömän ajan saa noin kuukauden päähän.
[/quote]
Kiitos ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:11"]Minä sain ajan samaksi päiväksi. Liioittele puhelimessa vähän oireita ja soita heti aamusta. Kiireettömän ajan saa noin kuukauden päähän.
[/quote]
Kiitos ap
Huimaus on varsin tavallinen ja useimmiten vaaraton vaiva. Siitä syystä tuskin saat kovin nopeasti aikaa.
Olen pari kertaa lähiaikoina saanut ajan samalle päivälle, en tiedä onko alueissa eroa mutta tämä oli Espoonlahdessa
Jos se on jo kolme viikkoa kestänyt, niin aika kuukauden päähän riittää hyvin, ei ole päivystysasia.
lääkäri
Samariaan / oma lääkäri espoontori saa aikas nopeeta. kilosta hitaammin.
Voi mennä 6 viikkoa, edellisen kuukauden odotusajat on näkyvissä kaupungin sivuilla.